دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پی برگزاری رویداد عصر امید صورت می‌گیرد؛

راه‌اندازی سرای نوآوری مدیریت هوشمند در سیرجان/ شهرک حمل و نقل ساخته می‌شود

راه‌اندازی سرای نوآوری مدیریت هوشمند در سیرجان  شهرک حمل و نقل ساخته می‌شود
دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی سیرجان، شهرک حمل و نقل (لجستیک پارک) و سرای نوآوری مدیریت هوشمند راه‌اندازی می‌کند.
کد خبر : 856581

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از سیرجان. تفاهم‌نامه همکاری طراحی و ساخت شهرک حمل و نقل (لجستیک پارک) به همراه سرای نوآوری مدیریت هوشمند بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان، شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرستان سیرجان با حضور علی رضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، امیررضا بازرگان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان، محمد کریم‌پور شهردار سیرجان، علی خدامی رئیس شورای شهر و اعضای شورای شهر شهرستان سیرجان، احمد برزکار رئیس سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری امضا شد.

امیررضا بازرگان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در این نشست گفت: یکی از زیرساخت‌هایی که نبودش در شهرستان احساس می‌شود، نبود شهرک حمل و نقل (لجستیک پارک) است. با توجه به تردد کامیون‌ها، حمل و نقل ریلی و شرکت‌های صنعتی و معدنی که در شهرستان وجود دارد، امتیازی است که سیرجان را متمایز از سایر شهرستان‌ها در خصوص راه اندازی لجستیک پارک کرده است.

وی افزود: در زمان برگزاری رویداد عصر امید سیرجان این بحث مطرح شد و دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری در این مدت جلسات متفاوتی برگزار کردند که سبب شد این جلسه به منظور روند تفاهم‌نامه برگزار شود تا هرچه سریعتر موضوع لجستیک پارک پیش رود.

احمد برزکار رئیس سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان هم توضیحاتی را درباره لجستیک پارک بیان و دلایل نیاز شهرستان را به شهرک حمل و نقل تشریح کرد و گفت: به غیر از لجستیک پارک‌هایی که در دیگر جا‌های کشور قرار دارد با توجه به نیاز شهر باید خدمات بیشتری از قبیل مبحث پارکینگ، خدمات رفاهی، خدمات فنی و … در نظر گرفته شود. 

حسین پورسینا از کارکنان شهرداری شهرستان سیرجان نیز توضیحاتی را در خصوص محل‌های در نظر گرفته به منظور ایجاد و ساخت لجستیک پارک بیان کرد. 

راه‌اندازی سرای نوآوری مدیریت هوشمند در سیرجان/ شهرک حمل و نقل ساخته می‌شود

علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان هم گفت: همکاری شورای شهر و شهرداری شهرستان سیرجان با دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان قابل تحسین است، نمونه بارز این همراهی و همکاری برگزاری رویداد عصر امید بود که بین رویداد‌های برگزارشده قبل بهترین بود؛ جا دارد از همکارانم در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان تشکر کنم. 

وی توضیحاتی را در خصوص مفاد تفاهم نامه دانشگاه و شهرداری بیان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی آماده است تا تمام توان علمی، فناوری و دانش و امکانات مالی خود را به‌کار بگیرد تا با کمک شواری شهر و شهرداری شهرستان سیرجان این کار بزرگ عملی شود.

خدامی رئیس شورای شهر اسلامی شهرستان سیرجان نیز اعلام کرد: لجستیک پارک یکی از موضوعات ضروری سیرجان است که دیدگاه‌های متفاوتی می‌توان به آن داشت و از هر جهت که نگاه کنیم توجیهات خاص خود را دارد و ضرورت آن احساس می‌شود. به عنوان شورای شهر یکی از نیاز‌هایی که باید در دستور کار قرار گیرد همین موضوع است؛ بنابراین با مجموعه علمی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان این کار را انجام خواهیم داد. 

کریم پور شهردار شهرستان سیرجان نیز بیان کرد: بحث ضرورت و اهمیت موضوع را کاملاً تایید می‌کنم و در ادامه توضیحاتی را در خصوص ویژگی‌های منطقه‌ای که جهت تاسیس لجستیک پارک در نظر گرفته شده است را تشریح کرد.

در ادامه اعضای شورای شهر شهرستان و سایر حاضران در جلسه به تبادل نظر پرداختند و توضیحاتی درباره سرای نوآوری بیان و بر راه‌اندازی سرای نوآوری مدیریت هوشمند با همکاری شهرداری و شورای شهر اسلامی سیرجان توسط دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان تأکید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته