دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرعامل توییتر از محدودیت‌های جدید حمایت کرد

مدیرعامل توییتر از محدودیت‌های جدید حمایت کرد
مدیرعامل توییتر از محدودیت موقت اعلام شده برای تعداد توییت‌هایی که کاربران می‌توانند در یک روز بخوانند، دفاع کرده است.
کد خبر : 856365

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، «لیندا یاکارینو»، مدیرعامل توییتر روز سه‌شنبه در توییتی از محدودیت موقت اعلام شده برای تعداد توییت‌هایی که کاربران می‌توانند در یک روزبخوانند، دفاع کرد و نوشت: «تبلیغات در روزهای پس از این اقدام که انتقاد شدید کاربران و متخصصان بازاریابی را به همراه داشت، پایدار بوده است. وقتی مأموریتی مانند توییتر دارید، باید اقدامات بزرگی برای تقویت پلتفرم انجام دهید.»

 پس از اعلام ماسک، کاربران توییتر اسکرین‌شات‌هایی منتشر کردند که نشان می‌داد قادر به دیدن هیچ توییتی در صفحات تبلیغ‌کنندگان شرکت نیستند. متخصصان بازاریابی معتقد هستند که این کار می‌تواند تلاش‌های یاکارینو برای جذب تبلیغ‌کنندگان را تضعیف کند.

توییتر اما اعتقاد دارد که «تنها درصد کمی از افرادی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند تحت تأثیر این محدودیت‌ها قرار گرفته‌اند.»

این شرکت روز سه‌شنبه در یک پست گفته است که «برای اطمینان از اصالت پایگاه کاربری خود باید اقدامات شدیدی برای حذف اسپم و بات‌ها از پلتفرم خود انجام دهیم. این محدودیت اندکی پس از آن اعمال شد که توییتر از کاربران خواست برای مشاهده توییت‌ها وارد حساب کاربری خود در این شبکه اجتماعی شوند.»

متا قصد دارد اپلیکیشن میکروبلاگینگ خود را با نام «تردز» (Threads) راه‌اندازی کند. این اقدام چالشی مستقیم برای توییتر محسوب می‌شود که از زمان خرید این شرکت توسط ماسک به قیمت ۴۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

توییتر در پاسخ به این پرسش که چرا مدیرعامل این شرکت تا سه روز پس از اعلام این خبر در مورد این اقدام اظهارنظری نکرده است یک شکلک را برای رویترز ارسال کرد که پاسخ این شرکت به پرسش رسانه‌ها بود.

 


 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته