دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استقرار ۴۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان در مرکز رشد دانشگاه آزاد خمینی‌شهر

استقرار ۴۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان در مرکز رشد دانشگاه آزاد خمینی‌شهر
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد خمینی‌شهر گفت: اکنون ۴۰ هسته و واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد‌های فناور این دانشگاه مستقر هستند.
کد خبر : 856351

مهدی نصری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: مرکز رشد واحد‌های فناور این دانشگاه که در سطح‌بندی سال ۱۴۰۰ در سطح سه و سال ۱۴۰۱ در سطح دو قرار گرفته بود با توسعه فعالیت‌های فناورانه و افزایش کمی و کیفی هسته‌ها و واحد‌های فناور توانست روند رو به رشد خود را ادامه دهد و در سال ۱۴۰۲ در سطح یک مراکز رشد قرار گیرد.

وی با تشریح ظرفیت‌های مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر اظهار کرد: اکنون ۴۰ هسته و واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان در سه سالن مستقل و در مساحت بیش از یک هزار و ۵۰۰ متر  مربع در این مرکز مستقر هستند.

نصری اضافه کرد: امکانات سخت‌افزاری، توانمندی و ثبات مدیریت، برگزاری دوره‌ها و رویداد‌های کارآفرینی و میزان درآمد مرکز از ملاک‌های سطح‌بندی مراکز رشد است که به‌صورت سالانه توسط اداره کل سرا‌های نوآوری معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد انجام می‌گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر درباره آینده‌ مرکز رشد این دانشگاه گفت: روند رو به رشد، سوق هسته‌های فناور به سمت واحد‌های فناور، افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان و محصولات فناورانه شرکت‌ها و در نهایت توسعه درآمد از فروش محصولات و حمایت از تعداد بیشتری از هسته‌های فناور از اولویت‌های این مرکز برای سال‌های آتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته