دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در نمایشگاه شهر هوشمند عرضه شد؛

کاهش مصرف انرژی با هوشمندسازی موتورخانه ها

کاهش مصرف انرژی با هوشمندسازی موتورخانه ها
محققان شرکت دانش بنیان با هوشمندسازی موتورخانه ها موجب کاهش مصرف انرژی شدند.
کد خبر : 855873

آرمان حبیب زاده مدیر فنی شرکت دانش بنیان در حاشیه چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران اظهار کرد: این شرکت تولیدکننده سیستم‌های انرژی متر، سیستم‌های میترینگ و سیستم‌های هوشمند موتورخانه است.

وی افزود: سیستم انرژی متر یا تفکیک قبوض ساختمانی سیستمی است که روی واحد‌های ساختمانی نصب شده و میزان انرژی مصرف شده به تفکیک واحد‌ها مشخص می‌شود.

مدیر فنی این شرکت دانش بنیان اضافه کرد: میزان آب، گاز و برق که در واحد‌های که تفکیک نشدند با این سیستم ممکن می‌شوند. این سیستم به ویژه برای ساختمان‌های در حال ساخت بوده و ساختمان‌هایی که گرمایش و سرمایش مرکزی دارند.

حبیب زاده گفت: سیستم میترینگ این شرکت همان کنتور‌های شهری هستند که با تغییر جزئی می‌توانند در ساختمان‌های قرار بگیرند و دیگر نیازی به مامور کنتر نیست که برای خواندن کنتر حضوری مراجعه کند.

وی اضافه کرد: در این سیستم از تکنولوژی آلتراسونیک استفاده شده، دقت بالاتر و طول عمر بالاتری دارد و هیچگونه قابلیت دستکاری ندارند. همه قرائت‌ها و خطا‌ها آنلاین هستند و از طریق نرم افزار قابل مشاهده است.

مدیر  فنی این شرکت دانش بنیان عنوان کرد: قطعه ساخته شده توسط این شرکت برای هوشمندسازی موتورخانه روی موتورخانه مرکزی نصب می‌شود که برای ادارات بیشترین استفاده را دارد که می‌توان برای روشن و خاموش شدن به آن زمان داد تا به صورت اتوماتیک خاموش و روشن شود و به نسبت دمای محیط تنظیم شده  تا در مصرف بهینه انرژی نقش داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته