دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دیدار با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛

دستاورد‌های وزارت ارتباطات از ابتدای دولت سیزدهم بررسی شد

دستاورد‌های وزارت ارتباطات از ابتدای دولت سیزدهم بررسی شد
در جریان دیدار عبدالحسین خسروپناه با عیسی زارع پور، گزارشی از عملکرد و دستاورد‌های این وزارتخانه از ابتدای دولت سیزدهم ارائه شد.
کد خبر : 855697

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار داشت. در جریان این دیدار زارع پور و جمعی از معاونان وی، گزارشی از عملکرد و دستاورد‌های این وزارتخانه از ابتدای دولت سیزدهم ارائه کردند.

اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات، توسعه ارتباطات روستایی و تلاش برای برقراری دسترسی عادلانه به شبکه ارتباطی پرسرعت و با کیفیت در سراسر کشور، تلاش برای جبران عقب ماندگی‌های گذشته در حوزه ارتباطات ثابت با تعریف پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکار‌ها و برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون دسترسی فیبرنوری تا پایان دولت سیزدهم، حمایت از پیام‌رسان‌های بومی، راه اندازی اینترنت امن برای کودکان و نوجوانان و پیشرفت‌های قابل توجه در حوزه صنعت فضایی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه گزارشات آن توسط وزیر ارتباطات و جمعی از معاونان ارائه شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این بازه زمانی، ابراز امیدواری کرد که با تداوم این جلسات و همگرایی بیشتر منجر به همکاری‌های مشترک گسترده‌تر وزارت ارتباطات و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی شود.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته