دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دستاوردهای استان مرکزی

بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دستاوردهای استان مرکزی
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان استان مرکزی بازدید کرد.
کد خبر : 854941

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز محمد صادق خیاطیان، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دستاورد‌های زیست‌بوم نوآوری استان مرکزی بازدید کرد.

اعطای ۱۴ هزار میلیارد تومان خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان توسط صندوق نوآوری و شکوفایی

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در جمع خبرنگاران در پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: سال گذشته مجموعه حمایت‌های صندوق نوآوری از زیست بوم فناوری کشور با همکاری شبکه بانکی، به حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان رسید و امسال برنامه داریم که با حمایت از هزار شرکت دانش‌بنیان به فروش صد همتی محصولات دانش‌بنیان در کشور برسیم.

وی ادامه داد: همچنین۱۳۰ شرکت دانش‌بنیان در استان مرکزی در حوزه‌های مختلف مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت رشد تولید در بعضی شرکت‌های دانش‌بنیان استان فوق‌العاده بوده و قادر است تا بیش از ۱۰ برابر، افزایش رشد داشته باشد، گفت: صندوق نوآوری در اسرع وقت برنامه تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان استان مرکزی را در دستور کار قرار خواهد داد.

از جمله دستاوردهایی که مورد بازدید قرار گرفت خطوط تولید ورق گالوانیزه، جایگاه‌های سوخت کانتینری، ماشین‌آلات و مخازن CNG، تولید انواع محصولات پلیمری و پلی‌اتیلنی، تولید انواع ماشین‌آلات و قالب‌های صنعتی و قالب‌گیری دورانی،  دستگاه انعطاف‌پذیری تنه به جلو بوده است.

همچنین ساخت دستگاه سنجش چابکی، تولید کیت تشخیص بیماری بورس عفونی طیور، دستگاه بارفیکس اصلاح شده دیجیتال، تولید محصولات دارویی پیوسته رهش، منابع تغذیه سوئیچینگ در سطوح توانی مختلف، درایور ال‌ای‌دی روشنایی معابر، دستگاه تشخیص خون مخفی در مدفوع به روش ایمونولوژیک (FIT) و تولید متریال پوشش‌های ضد‌حریق از جمله محصولات و خدماتی بود که رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از آنها بازدید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته