دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر ارتباطات خبر داد؛

استفاده از توان دانش‌بنیان‌ها در توسعه خدمات بومی دستیار صوتی

استفاده از توان دانش‌بنیان‌ها در توسعه خدمات بومی دستیار صوتی
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوب شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه دستیار صوتی، ظهور خدمات بومی فراگیر با برنامه‌ریزی و اعتماد به جوانان امری دست یافتنی است.
کد خبر : 853649

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جامعه دیجیتالی امروز فناوری تمام جنبه‌های مختلف زندگی افراد را در برگرفته و بسیاری از کار‌ها به کمک اپلیکیشن‌های مختلف صورت می‌گیرد. فناوری دستیار صوتی یکی از این روش هاست که می‌توانید به کمک آن راحت‌تر کنترل کار‌های خود را در دست بگیرید.برای این کار تنها کافی است خواسته خود را به زبان آورید و به دستیار صوتی فرمان دهید تا دستورات شما را اجرا کند.

از این رو روز گذشته با حضورعلی اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نشستی صمیمی با شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه دستیار صوتی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

انصاری با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی به برگزاری این نشست اشاره کرد و نوشت:« دیروز در پژوهشگاه ارتباطات به همت سازمان نصر تهران نشستی صمیمی با شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه دستیار صوتی داشتیم. با توجه به ظرفیت های خوبی که در این شرکت ها وجود دارد، ظهور خدمات بومی فراگیر با برنامه ریزی و اعتماد به جوانان امری دست یافتنی است ان‌شاءالله.»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته