رگولاتوری رتبه دوم گذرگاه خدمات دولت از نظر تعداد خدمات را بدست آورد
به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، در گذرگاه خدمات دولت (GSB) و در حوزه ارایه خدمات دولت به دولت در قالب پاسخگویی به استعلامات بین دستگاهی، بنابه اعلام سازمان فناوری اطلاعات از نظر تعداد تراکنشهای صورت گرفته در فروردین ماه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رتبه دوم را در میان همه دستگاههای اجرایی بدست آورد.
در این ماه سازمان ثبت احوال و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران رتبههای نخست و سوم را بدست آوردند.
این دستگاهها خدماتی را به دستگاههای سرویسگیرنده ارائه دادهاند که استعلام هویتی ثبت احوال کشور، سرویس شاهکار سازمان تنظیم مقررات کشور، سرویس استعلام ارتباطات سببی و نسبی سازمان ثبت احوال کشور و سرویس دریافت نشانی بصورت رشتهای با کدپستی شرکت پست است پرکاربردترین آنها به شمار میرفتند.
همچنین در فروردین ماه عنوان برترین دستگاههای سرویسگیرنده به وزارت آموزش و پرورش، سازمان فناوری اطلاعات ایران و نیز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعلق گرفت که در واقع بیشترین استفاده از سرویسهای ذکر شده را داشتند.
از مجموع سرویسهای موجود در GSB، تعداد ۸۱ دستگاه سرویسدهنده و ۳۲۸ دستگاه، سرویسگیرنده به شمار میروند که در فروردین ماه، ۱۹۴۹ خدمت و در اردیبهشت با افزودن ۶۳ سرویس جدید، ۲۰۱۲ خدمت را در خود جای داده است.
انتهای پیام/