دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با برگزاری ششمین دوره رویداد «بینشانه»؛

چالش‌ها و موانع توسعه فناوری کشور بررسی می‌شود

چالش‌ها و موانع توسعه فناوری کشور بررسی می‌شود
ششمین رویداد «بینشانه» به منظور بررسی چالش‌ها و موانع موجود در مسیر توسعه فناوری کشور برگزار می‌شود.
کد خبر : 853350

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ششمین رویداد «بینشانه» به منظور بررسی چالش‌ها و موانع موجود در مسیر توسعه فناوری کشور ۳۱ خرداد امسال در محل انستیتو پاستور برگزار می‌شود.

این رویداد با رسالت به اشتراک‌گذاری بینش و تجربیات متخصصان حوزه‌های مختلف و با هدف بررسی چالش‌ها و موانع موجود در مسیر توسعه و فناوری در کشور از منظر دانشگاه تا صنعت با حمایت مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

بینشانه مجموعه گفتگو‌هایی است که دید تازه‌ای از موضوعات جهان اطرافمان را به ما می‌بخشد و بینش جدیدی را می‌آفریند. تاکنون پنج رویداد از سلسله رویداد‌های بینشانه برگزار شده و ششمین دوره این رویداد با محور موضوعی چالش‌ها و موانع موجود در مسیر توسعه فناوری در کشور و از منظر دانشگاه تا صنعت برگزار خواهد شد.

ششمین رویداد بینشانه به همت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار و آخرین مهلت ثبت‌نام در این رویداد تا روز دوشنبه ۲۹ خردادماه جاری است.

بینشانه سکوی اشتراک بینش نو بوده و قرار است با انجام مجموعه‌ای از گفت‌وگوها، ما به موضوعات جهان اطرافمان از منظر تازه‌ای نگاه کنیم. جهانمان تازه شود، نگاهمان هوا بخورد و با ظرفیت جدید حاصل از درک جهان تازه و نگاه تازه، در روشنایی تصمیم‌های جدید و بهتر بگیریم.

در این دوره از برگزاری رویداد بینشانه، محمد صلای نادری، علی فرشیدفر، کامران باقری، علی زواشکیانی و مجید دهبیدی‌پور به سخنرانی درباره مباحثی ازجمله ساخت ایران می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته