دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری رویداد ایده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد برای بانوان

برگزاری رویداد ایده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد برای بانوان
گام اول رویداد "تسهیلگری اقتصادی، هنری و پژوهشی ایده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد برای بانوان" با اعلام محور‌ها و تاریخ ثبت نام برای بانوان تا تاریخ ۲۶ خردادماه تمدید شد.
کد خبر : 852703

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، این رویداد از سری رویداد‌های سازنده شو می‌باشد که به درخواست مشاور امور زنان و خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسط پژوهشگاه ICT و با همکاری بخش زنان IEEE جهت آشنایی و توانمندسازی بانوان دانشجو و فارغ‌التحصیلان رشته‌های رایانه، علوم رایانشی و به‌خصوص هوش مصنوعی با فرصت‌های فعالیت اقتصادی مبتنی بر هوش مصنوعی مولد اقدام به برگزاری رویداد «تسهیلگری اقتصادی، هنری و پژوهشی ایده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد برای بانوان» کرده است.

 به همین منظور در گام اول این رویداد بزرگ مقرر شده است تا بانوان ضمن ثبت نام در این رویداد علاقه مندی‌های خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند؛ تا در گام اول محور‌های علاقه مندی شان مشخص شود و بر اساس آن در گام‌های بعدی برای آموزش، توانمندسازی آن‌ها در راستای ایجاد فعالیت‌های اقتصادی، هنری و پژوهشی با استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی مولد اقدامات لازم صورت پذیرد.

بر اساس این خبر محور‌های این رویداد مواردی همچون فروش و تجارت الکترونیکی، سلامت، رسانه و تهیه محتوا، هنر و صنایع‌دستی، خانواده و فرزند، گردشگری، حمل و نقل، آموزش، محیط زیست و سرگرمی می‌باشد.

گفتنی است با توجه به اینکه صنعت فاوا یک صنعت به روز و مرتبط با صنایع دیگر است، جهت استفاده از آن باید مرتب مهارت افزایی صورت پذیرد؛ از این رو فرصت مناسبی پدید آمده تا دانش بانوان جوان غیر شاغل به ویژه بانوانی که به واسطه تشکیل خانواده و فرزند اوری از محیط کاری دور مانده اند به واسطه این رویداد به روز شود و علاوه بر کسب دانش روز، به معیشت خانواده نیز کمک کنند و به واسطه آن هنر و صنعت خود را گسترش دهند.

لازم به ذکر است بانوان گرامی و علاقه‌مند به این رویداد تا تاریخ ۲۶ خردادماه جهت ثبت نام و اعلام علاقه مندی خود زمان خواهند داشت تا به آدرس Gaiw.itrc.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته