دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت مطرح کرد؛

دفع حجم بالایی از حملات سایبری توسط سامانه‌ای بومی

دفع حجم بالایی از حملات سایبری توسط سامانه‌ای بومی
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از دفع شدن حجم بالایی از حملات سایبری به صورت روزانه توسط سامانه‌ای بومی و دانش‌بنیان خبر داد.
کد خبر : 852390

به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد جعفر پور، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در واکنش به حمله ناموفق سایبری به یک پیام‌رسان بومی و دفع حجم بالایی از این حملات با یک سامانه بومی و دانش‌بنیان پستی را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت و نوشت:

«جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان همچنان می‌درخشند. با افزایش حجم حملات DDOS در سال گذشته و در ادامه سناریوی جنگ ترکیبی با شروع اغتشاشات، سامانه کاملاً بومی مقابله با حملات DDOS توسط شرکت ارتباطات زیرساخت زیر بار عملیاتی رفت.

ثمره باور و اعتماد به دانش ایرانی، امروز تهدید حملات گسترده DDOS را به اقتدار جامعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور تبدیل نموده است. روزانه حجم بالایی از حملات DDOS توسط سامانه بومی با دقت بالا و عملکرد بسیار مناسب دفع می‌شود.»

دفع حجم بالایی از حملات سایبری توسط سامانه‌ای بومی‌ و دانش‌بنیان

گفتنی است؛ شب گذشته مدیرعامل و موسس پیام‌رسان ویراستی از حمله سایبری ناموفق به این پلتفرم خبر داد و گفت: یک حمله DDOS سنگین به سمت ویراستی از مبدا خارج از کشور در ساعت‌های گذشته، انجام شد که با همکاری سامانه‌های امنیتی شرکت ارتباطات زیرساخت، حمله دفع شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته