دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاون علمی خبر داد؛

حضور ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور در نمایشگاه آبادیران

حضور ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور در نمایشگاه آبادیران
۳۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور نوپا در ۵ حوزه مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات و ... در نمایشگاه آبادیران دستاورد‌های خود را عرضه می‌کنند.
کد خبر : 851991

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، رضا اسدی‌فرد معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری امروز در نشست خبری که در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه نمایشگاه نوآوری برای آبادانی –آبادایران ذیل برنامه ملی آباد ایران 23 تا 25 خردادماه برگزار می‌شود، گفت: 300 شرکت دانش بنیان و فناور نوپا در 5 حوزه مسکن و زیرساخت های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین آلات کوچک مقیاس برای ایجاد اشتغال، سلامت بهداشت و توانبخشی و فناوری‌های نرم و آموزشی در این نمایشگاه حضور می یابند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در سراسر کشور نیز در این نمایشگاه مشارکت دارند، گفت: برگزاری این رویداد آغاز کار برای فعالیت در حوزه محرومیت زدایی است و آغاز حرکت جهادی ما برای خدمت رسانی دانش بنیان به اقشار محروم جامعه است.

اسدی فرد با اشاره به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در این رویداد گفت: برگزاری این نمایشگاه با مشارکت مالی دستگاه های مختلف است؛ علاوه بر آن شرکت‌هایی که بتوانند طرح هایی برای محرومیت زدایی و رفع نیازها ارائه کنند را مورد حمایت قرار می دهیم. همچنین محصولات تولیدی این شرکت‌ها نیز به بازار متصل خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب