دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل ارتباطات استان تهران:

پوشش ارتباطی مناطق سیل زده فیروزکوه پایدار است

پوشش ارتباطی مناطق سیل زده فیروزکوه پایدار است
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران در مورد وضعیت ارتباطی منطقه فیروزکوه پس از وقوع سیل گفت: در حال حاضر پوشش ارتباطی در مناطق متاثر از سیلاب در منطقه فیروزکوه برقرار و وضعیت شبکه پایدار است.
کد خبر : 851560

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر پوشش ارتباطی در مناطق متاثر از سیلاب در منطقه فیروزکوه برقرار و وضعیت شبکه پایدار است، گفت: بعلت بارندگی شدید بعد از ظهر چهارشنبه بخشی از فیبر نوری مسیر فیروزکوه به سمنان آسیب دید و به تبعه آن دسترسی تعدادی از روستا‌های منطقه قطع شد، که بلافاصله پس از اطلاع تیم‌های عملیاتی برای شناسایی نقطه خرابی وارد منطقه شدند و با تلاش بی وقفه فیبر آسیب دیده ترمیم و پوشش ارتباطی مردم و عوامل امدادی برقرار شد.

وی مدیریت بحران ارتباطات را بدون مشکل دانست و تاکید کرد: با تمام توان تلاش می‌کنیم پوشش ارتباطی مناسب در سطح استان داشته باشیم.  

رضایی خاطرنشان ساخت: این مهم با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، مخابرات منطقه تهران، شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت همراه اول محقق شد و از حمایت و پشتیبانی فرمانداری فیروزکوه قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته