دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

تحول در صنعت پست با حمل‌ونقل ترکیبی

تحول در صنعت پست با حمل‌ونقل ترکیبی
شهریار افندی زاده در اختتامیه نمایشگاه صنعت پست گفت: پست و حمل‌و‌نقل از صنعت‌هایی هستند که باید در ارتباط تعاملی با یکدیگر باشند.
کد خبر : 850578

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در اختتامیه نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته که صبح‌ پنج‌شنبه، ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲ برگزار شد؛ به‌ بیان اهداف نمایشگاه پرداخت و آن را آغاز یک تحول اساسی در این صنعت خواند.

 معاون وزیرراه و شهرسازی با بیان اینکه صنعت پست با حمل‌ونقل ترکیبی متحول می‌شود، گفت: «پست و حمل‌و‌نقل از صنعت‌هایی است که در ارتباط تعاملی با یکدیگر می‌باشند.»

افندی زاده ادامه داد: «هر تغییری در حمل‌و‌نقل موجب تغییر در صنعت پست می‌شود، لذا اگر در حمل‌و‌نقل از فناوری‌نوین و تجارت الکترونیک استفاده شود، در صنعت پست نیز نیازها برآورده می شود.

وی تجارت‌ الکترونیک را از اهداف تمام کشورهای پیشرفته خواند و افزود: خدمات اینترنتی از خدماتی است که مورد استفاده تمام صنایع است.»

افندی زاده اظهار کرد: «ما در صنعت پست باید قادر باشیم از تجارت الکترونیک به‌بهترین شکل استفاده کنیم و حمل‌و‌نقل نیز ارتباط مستقیم با این صنایع دارد.»

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: صنعت حمل‌و‌نقل و صنعت پست عضوهای مهمی از زنجیره تامین و توزیع می‌باشند که اعتماد مشتری را به‌همراه دارند. به‌نظر دستاورد این نمایشگاه بهره‌گیری از صنایع برای این منظور است که بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان عرضه کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رهگیری محصولات، بهینه‌سازی مسیر به کمک سیستم حمل‌ونقل، مدیریت انبارها و مراکز توزیع به کمک فناوری و سیستم امنیت کالا در این نمایشگاه می‌توانند مورد ارتقا قرار گیرند.

افندی‌زاده افزود: وزارت راه و شهرسازی تمام زیرساخت‌های حمل‌ونقل را در اختیار دارد و می‌تواند در حوزه حمل‌و‌نقل کمک زیادی به توسعه پست داشته باشد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه نشان می‌دهد چه صنایعی می‌توانند پیش‌رو باشند، گفت: صنایع وابسته باید در مسیر ارتقای صنعت پست؛ سرعت پیشرفت خدمات‌رسانی را افزایش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته