دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در برنامه روز دوم هیئت ایرانی در اندونزی؛

زمینه برای تبادلات علمی ایران و اندونزی در حوزه بیوتکنولوژی فراهم می‌شود

زمینه برای تبادلات علمی ایران و اندونزی در حوزه بیوتکنولوژی فراهم می‌شود
رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان با اشاره به تبادلات فناورانه ایران و اندونزی گفت: ایجاد زنجیره تامین در حوزه بیوتکنولوژی فرصت بی‌نظیری برای تبادلات علمی فراهم کرده است.
کد خبر : 849060

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شقایق حق جوی  با اشاره به برنامه‌های هیئت ایرانی در بازدید از مراکز علمی و تحقیقاتی اندونزی در روز گذشته، گفت: ما از یک طرح کسب و کار به نام Innovation Center Business در جاکارتا اندونزی بازدید کردیم.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی ادامه داد: به نظر می‌رسد اندونزی با شرکای کلیدی که در حوزه علم و فناوری پیدا کرده مانند کشور کره جنوبی وارد حوزه‌هایی، چون بایو تکنولوژی، تجهیزات پزشکی و کیت‌های تشخیصی شده است.

حق جوی برنامه دوم هیئت ایرانی در اندونزی را بازدید از یک شرکت بیوتکنولوژی دانست و در این باره توضیح داد: در اندونزی یک شرکت جدید در حوزه بیوتکنولوژی به نام «اتنا» در حوزه واکسن‌های مبتنی بر MRN‌ها و دارو‌های نوترکیب ایجاد شده است.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی خاطر نشان کرد: این یک فرصت بی نظیر برای ما است تا با آن‌ها در حوزه تحقیق و توسعه، داد و ستد کنیم و آن‌ها برای انتقال فناوری از ایران، بسیار آماده بودند.

وی تاکید کرد: در برخی از حوزه‌های بیوتکنولوژی، زنجیره تامین کاملی  در ایران ایجاد شده است و این فرصت بی نظیر برای تبادل و داد و ستد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته