دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1402 - 13:27
وزیر کشور در گفت‌وگو با آنا:

نسل جوان صحنه‌های جدیدی از ابتکار و خلاقیت در نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۳ خلق کردند

نسل جوان صحنه‌های جدیدی از ابتکار و خلاقیت در نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۳ خلق کردند
وزیرکشور در بازدید از نمایشگاه‌ اینوتکس گفت: جوانان پرشور و نشاط کشور باحضور در این نمایشگاه به دنبال خلق صحنه‌های جدیدی از ابتکار و خلاقیت هستند. 
کد خبر : 846975

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در روز پایانی دوازدهمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس۲۰۲۳، احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در این نمایشگاه از محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و استارتاپ‌ها بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید، وزیرکشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها را بسیار مفید دانست و گفت: جوانان پرشور و نشاط کشور باحضور در این نمایشگاه به دنبال خلق صحنه‌های جدیدی از ابتکار و خلاقیت هستند. 

وی امید و نشاط را یکی از ویژگی‌های مهم نمایشگاه اینوتکس معرفی کرد و توضیح داد: جوانان با امید و دانش خود در قسمت‌های مختلف کشور به دنبال حل مسائل و مشکلات هستند که نشان دهنده رشد و بالندگی جوانان خوش فکر، اندیشمند و خلاق ماست.

وحیدی در انتها با اشاره به ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور گفت: ما در هر حوزه‌ای بتوانیم تلاش میکنیم بیشترین حمایت را از اکوسیستم نوآوری کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته