دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1402 - 14:29
به منظور رسیدگی به شکایات مشترکان؛

اولین جلسه کمیته حفاظت از حقوق مصرف‌کننده در سال جدید برگزار شد

اولین جلسه کمیته حفاظت از حقوق مصرف‌کننده در سال جدید برگزار شد
با برگزاری جلسه کمیته حفاظت از حقوق مصرف‌کنندگان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات به شکایت مشترکان از ۸ استان کشور رسیدگی شد.
کد خبر : 844681

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جلسه کمیته حفاظت از حقوق مصرف‌کننده در سال جدید به‌منظور بررسی و رسیدگی به شکایت مشترکان و نظارت بر اجرای مصوبات قبلی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد.

در این جلسه که پیمان قره داغی، مدیرکل صیانت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات، ریاست آن را بر عهده داشت، در حضور تنی چند از مدیران این سازمان، نمایندگان سازمان بازرسی وزارت ارتباطات و مدیران و مسوولان ذیربط یکی از اپراتور‌های ارتباطی به ۱۹ شکایت ثبت‌شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که پیش‌تر با طی فرایند معمول به نتیجه نرسیده بود، رسیدگی به عمل آمد و در مورد آن‌ها تصمیم گیری شد.

عدم آنتن‌دهی شبکه موبایل، قطع سیم‌کارت بدون اطلاع‌رسانی، صدور صورت‌حساب بین‌الملل بدون برقراری تماس، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه‌شده و عدم امکان ارسال و دریافت پیامک ازجمله موضوعات شکایات‌ها بود که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

کمیته حفاظت از حقوق مصرف‌کننده به‌منظور رسیدگی به شکایات باقی‌مانده مشترکان از اپراتور‌های ارتباطی به‌صورت منظم جلساتی را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می‌کند و در آن به شکایات ثبت‌شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که بعد از سپری کردن فرایند معمول از سوی اپراتور‌ها باقی‌مانده است، رسیدگی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۱۰/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته