دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1402 - 12:07
معاون نواوری صندوق نواوری و شکوفایی:

۳۷هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دانش بنیان اختصاص یافت

۳۷هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دانش بنیان اختصاص یافت
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: طی چندسال گذشته، ۳۷ هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیلات ارائه کرده است.
کد خبر : 844627

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در افتتاحیه رویداد شکوفا که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور معاون علمی، رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و معاون انور زنان رئیس جمهور برگزار شد، گفت: این صندوق یک سرمایه ۳ هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دانش بنیان تسهیلات اعطا کرده است. معاون نواوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق طی چند سال گذشته بیش از ۳۷ هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیلات ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه صندوق نواوری ۱۴خدمت را در حوزه مالکیت فکری ارائه می‌دهد، گفت: سازمان جهانی مالکیت فکری هرساله روز جهانی مالکیت فکری را در ۲۶ آوریل یعنی ۶ اردیبهشت گرامی می‌دارد.

وی ادامه داد: امسال سازمان جهانی مالکیت فکری عنوان (زنان و مالکیت فکری؛ شتابدهی خلاقیت و نوآوری) را انتخاب کرده و ما نیز همین شعار را برای دومین رویداد شکوفا انتخاب کردیم.

ملکی‌فر گفت: ما یک مسابقاتی را در حوزه مالکیت فکری با تعداد ۱۵۰ نفر برگزار کردیم که سوالات تخصصی زیادی مطرح شد که شرکت‌ها در آن مشارکت کردند.


انتهای پیام/۳۰۰۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته