دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1402 - 17:49
صباغ‌زاده:

هوش مصنوعی تنها با رقابت سازنده در مسابقات رشد می‌کند

هوش مصنوعی تنها با رقابت سازنده در مسابقات رشد می‌کند
قائم مقام ریاست عالیه دانشگاه در واحد علوم و تحقیقات گفت: آینده دنیا مرتبط به رباتیک و هوش مصنوعی است و هوش مصنوعی تنها با رقابت سازنده در مسابقات رشد می‌کند.
کد خبر : 844014

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمشید صباغ‌زاده، قائم مقام ریاست عالیه دانشگاه در واحد علوم و تحقیقات در خصوص برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران گفت: ما در این سه روز در خدمت دانش‌آموزان و دانشجویان بودیم و از حضور پرشور آن‌ها لذت بردیم. فعالیت‌های آن‌ها بسیار فاخر بود و سطح بالا بود. این فعالیت‌ها در اپتیک، نور، دوربین، رباتیک و هوش مصنوعی بسیار سطح بالا عمل کرده است. کشور ما در این زمینه بسیار زود شروع کرده و دوش به دوش دنیا پیش رفته و موفقیت بسیار زیادی کسب کرده است.

وی افزود: بازنده و برنده در مسابقات ربوکاپ مطرح نیست. در دنیا اگر زندگی آدم‌های بزرگ را نگاه کنیم، می‌بینیم که آدم‌های برنده وجود ندارد، بلکه آن‌ها آدم‌هایی با همت بسیار بالا هستند. اینکه دانش‌آموزان در مسابقات شرکت کنند، برنده هستند. 

قائم مقام ریاست عالیه دانشگاه بیان کرد: آینده دنیا مرتبط به رباتیک و هوش مصنوعی است و هوش مصنوعی تنها با رقابت سازنده در مسابقات رشد می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته