بهبود عملکرد سازمانها با مشاوره مدیریت عملی میشود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، صاحبان کسبوکارهای بزرگ و کوچک این روزها با بحران اقتصادی جهانی دست و پنجه نرم میکنند و این دوران تاکنون بی سابقه بوده است. این بحرانها بهگونهای است که حتی دوراندیشترین و محتاطترین ذهنها هم تصور نمیکنند. توسعه استراتژیهای بقا برای صاحبان مشاغل اکنون بیش از هر زمان دیگری، حائز اهمیت است. بسیاری از شرکتها و برندهای معروف درگیر این استراتژیها هستند.
عبور از موانع و این دوران سخت نیازمند راه حلهای تجاری است که درآمد را افزایش میدهد و در عین حال هزینهها را کاهش میدهد. متأسفانه، تیمهای مدیریتی در حال حاضر موارد زیادی را در دستور کار خود دارند. این امر به ویژه درباره مشاغل کوچک و متوسط صدق میکند که مدیریت از نقشهای زیادی استفاده میکند. در نتیجه، توسعهدهندگان به دنبال مشاوران با تجربهای هستند که میتوانند به رشد شرکتها در این دوران چالشبرانگیز کمک کنند؛ بنابراین تقاضا برای مشاوران مدیریتی در حال افزایش است.
خدمات مشاور مدیریت تنها برای سازمانهای بزرگ و باسابقه نیست. در واقع کسبوکارهای کوچک و متوسط می توانند به اندازه یک شرکت بزرگ از خدمات مشاور مدیریت بهرهمند شوند.
مشاوره مدیریت عملی است که به سازمانها کمک میکند تا راههایی برای بهبود عملکرد خود پیدا کنند. شرکتهای مشاوره مدیریت از خدمات مشاوران مدیریتی استفاده میکنند که به شرکتها درباره بهترین شیوهها و روشهای مقیاسبندی مشاوره میدهند. مشاور بازرگانی یک اصطلاح گسترده است. این مشاوران میتوانند شامل حسابداران، وکلای ماهر در قانون تجارت، حسابداران رسمی و متخصصان مدیریت، بازاریابی و فروش باشند.
کسبوکارها، شرکتهای مشاوره مدیریت را استخدام میکنند تا به آنها در استراتژی بازاریابی، حل مشکلات خاص و تضمین رشد کلی کمک کند. شرکتها همچنین شرکتهای مشاوره مدیریت را برای ارائه مهارتهای مربی استخدام میکنند. این شرکتها میتواند به پیادهسازی فناوری، حرکت عملیاتی و توسعه استراتژی کمک کند.
شرکتهای مشاوره مدیریت با چندین سازمان مختلف کار میکنند؛ بنابراین متدولوژیهای اختصاصی را با خود برای کسبوکارها به ارمغان میآورند. با استفاده از این متدولوژیها میتوان به شناسایی مشکلات، پیاده سازی راه حلها پرداخت.
انتهای پیام/۳۰۰۴/
انتهای پیام/