در نشست رمضانی رئیسجمهور با فعالان اقتصاد دیجیتال؛
جعفری جوزانی: گردش مالی بازیهای رایانهای در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان بود + فیلم
نماینده جامعه بازیسازان کشور در نشست رمضانی رئیس جمهور با فعالان اقتصاد دیجیتال گفت: بیش از ۳۴ میلیون نفر مصرف کننده بازی رایانه ای در کشور هستند که به طور میانگین روزی دو ساعت مصرف بازی دارند؛ گردش مالی این بخش در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان بوده است.
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی جعفری جوزانی نماینده جامعه بازیسازان کشور در نشست رمضانی رئیس جمهور با فعالان اقتصاد دیجیتال اظهارداشت: بیش از ۳۴ میلیون نفر مصرف کننده بازی رایانه ای در کشور هستند که به طور میانگین روزی دو ساعت مصرف بازی دارند؛ گردش مالی این بخش در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان بوده است.
وی افزود: موضوع بازارسازی برای بازیسازان کشور درست شکل بگیرد یعنی بستر معرفی و تبلیغ محصولاتی که تولید شدهاند، فراهم شود.
نماینده جامعه بازیسازان کشورهمچنین بیان کرد: مشکل زیرساخت در حوزه بازی سازی در حال برطرف شدن است اما با توجه به وجود منابع انسانی در کشور موضوع اصلی، بازارسازی برای محصولات است تا شاهد رونق اقتصاد این بخش در کشور باشیم.
فیلم این دیدار را میتوانید در زیر ببینید:
انتهای پیام/
در نشست رمضانی رئیسجمهور با فعالان اقتصاد دیجیتال؛
عابدینینژاد: شرکتهای خصولتی با رانت اجازه رشد شرکتهای خصوصی واقعی را نمیدهند + فیلم
در نشست رمضانی رئیسجمهور با فعالان اقتصاد دیجیتال؛
انجیدنی: در حال مذاکره با برخی کشورهای خارجی برای فروش و صادرات صنعت پیامرسانهای ایرانی هستیم + فیلم
در نشست رمضانی رئیسجمهور با فعالان اقتصاد دیجیتال؛
عسگری: دولت موانع را از جلوی بزرگ شدن شرکتهای بخش خصوصی بردارد + فیلم
در نشست رمضانی رئیسجمهور با فعالان اقتصاد دیجیتال؛
تقیپور: وجود تنظیم گرهای متعدد در کشور تهدیدی برای سرمایه گذاران اقتصاد دیجیتال است + فیلم
با استفاده مجدد از زبالههای زیستی:
تولید برق از مواد زائد گیاهان و جانوران امکان پذیر میشود
ترجیح می دهید اخبار علمی تصویری، متنی یا صوتی باشد؟