دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1402 - 10:00
آخرین انقلاب هوش مصنوعی؛

رشد کسب‌وکارها با فناوری «چت جی.پی.تی» ممکن می‌شود

رشد کسب‌وکارها با فناوری «چت جی.پی.تی» ممکن می‌شود
کسب‌وکارهای کوچک با استفاده از فناوری «چت جی.پی.تی»، فرصت‌های عظیمی را برای شرکت‌ خود به ارمغان می‌آورند.
کد خبر : 840276

به گزارش خبرنگار گروه خانه خلاق خبرگزاری آنا، «چت جی. پی. تی»، آخرین آوازه و انقلاب هوش مصنوعی است. شاید به عنوان صاحب یک کسب‌وکار برایتان جالب باشد که چگونه می‌توانید از Chat GPT برای تجارت کوچک خود استفاده کنید.

تقریباً ۲.۶ میلیون کسب‌وکار کوچک در استرالیا فعال هستند. صاحبان کسب‌وکار‌های کوچک با رقابت آنلاین که مدام در حال افزایش است، درتلاشند تا راه‌هایی را بیاموزند و بتوانند از آخرین روند‌ها بهره بیشتری ببرند.

اینترنت به‌طور مداوم در حال تکامل است و فناوری CHAT GPT نیز جدیدترین نسخه به بازار محسوب می‌شود. به عنوان یک صاحب کسب‌وکار آنلاین، مطمئناً باید تاکنون راجع به این انقلاب شنیده باشید. در این گزارش، ما عمیقاً به این می‌پردازیم که Chat GPT چیست و چگونه صاحبان شرکت می‌توانند از آن برای تجارت کوچک خود استفاده کنند.

**تقویت نحوه کار انسان‌ها با خودکارسازی کار‌های تکراری

«چت جی. پی. تی.۳» (Generative Pre-trained Transformer ۳)، یک مدل تولید زبان است که توسط شرکتی به نام OpenAI توسعه یافته است و از یادگیری ماشینی برای تولید متن زبان طبیعی استفاده می‌کند. ChatGPT یک گونه از GPT-۳ است که به طور خاص برای ایجاد پاسخ‌های متنی یا پاسخ به سؤالات پرسیده شده طراحی شده است. در واقع این طراحی به سبک محاوره‌ای ارائه می‌شود.

از این فناوری برای ایجاد روبات‌های چت استفاده می‌شود که می‌توانند به صورت طبیعی مکالمه‌هایی را مانند صحبت کردن انسان‌ها با یکدیگر انجام دهند. تصور کنید که یک روبات با شما چت می‌کند و به تمام سوالات بی‌پاسخ جواب می‌دهد. این روبات بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

ابزار‌ها و فناوری‌های نوین مانند ChatGPT می‌توانند فرصت‌های عظیمی را برای شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکار ایجاد کنند که آن‌ها از فناوری به صورت استراتژیک استفاده می‌کنند. هوش مصنوعی مبتنی‌بر چت می‌تواند نحوه کار انسان‌ها را با خودکارسازی کار‌های تکراری تقویت کند و در عین حال موجب ایجاد تعامل جذاب‌تری با کاربران می‌شود.

در اینجا چند روش وجود دارد که شرکت‌ها می‌توانند از ابزار‌هایی مانند ChatGPT استفاده کنند: ۱. تدوین تحقیق ۲. تهیه پیش‌نویس محتوای بازاریابی ۳. ایده‌های طوفان فکری ۴. نوشتن کد کامپیوتر ۵. اتوماسیون بخشی از فرآیند فروش ۶. ارائه خدمات مراقبت‌های بعدی هنگام خرید محصولات توسط مشتریان ۷. ارائه دستورالعمل‌های سفارشی ۸. ساده سازی و بهبود فرآیند‌ها با استفاده از اتوماسیون ۹. ترجمه متن از یک زبان به زبان دیگر ۱۰. هموارسازی فرآیند پذیرش مشتری ۱۱. افزایش تعامل با مشتری، که منجر به بهبود وفاداری و حفظ آن‌ها می‌شود.

**تولید پاسخ‌های متنی با صدای طبیعی برای خدمات به مشتریان

خدمات به مشتریان یک حوزه، فرصتی بزرگ برای بسیاری از شرکت‌ها است. کسب‌وکار‌ها می‌توانند از فناوری ChatGPT برای تولید پاسخ‌ها استفاده کنند. همچنین می‌توانند بسیاری از کار‌هایی که معمولاً توسط انسان‌ها انجام می‌شود را خودکار کنند و زمان پاسخ‌دهی را به شدت بهبود بخشند. درنهایت، ChatGPT می‌تواند برای هر موقعیتی که نیاز به تولید متنی با صدای طبیعی بر اساس داده‌های ورودی دارید، مفید و سازنده باشد.

انتهای پیام/۳۰۰۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب