اهمیت «ایمیل مارکتینگ» برای کسبوکارهای کوچک چیست؟
به گزارش خبرنگار گروه خانه خلاق خبرگزاری آنا، بازاریابی ایمیلی در سراسر جهان همچنان به عنوان سودآورترین بازاریابی برای کسبوکارهای کوچک یادآور میشود. در واقع میتوان گفت این بازاریابی، مزایای قابل توجهی برای کسبوکارها دارد. صاحبان شرکت برای توسعه تجارت خود میتوانند مزایای بازاریابی ایمیلی را آموزش ببینند که برای استراتژی بازاریابی شرکتها ضروری است.
احتمالاً این افسانه به گوش بسیاری از افراد رسیده که بازاریابی ایمیلی در حال منسوخ شدن است. به بیان دیگر، برخی از استراتژیهای ایمیل مارکتینگ منسوخ شدهاند، اما کانال اصلی ارتباطی آن همچنان به پیشرفت خود ادامه میدهد.
در این خصوص آمارهای جهانی نشان میدهد که در سال ۲۰۱۹، تعداد حسابهای ایمیل فعال به ۵.۶ میلیارد رسیده است. همچنین ۷۸ درصد از بازاریابان، افزایش مداوم تعامل ایمیل را گزارش میدهند. به ازای هر یک دلاری که کسبوکارها برای بازاریابی ایمیلی هزینه میکنند، در ازای آن ۴۲ دلار دریافت میکنند. ۴۹ درصد از مصرف کنندگان مایلند ایمیلهای تبلیغاتی هفتگی شرکت خود را از برندهای مورد علاقه خود دریافت کنند. بازاریابی ایمیلی نهتنها در سراسر جهان روی بورس است، بلکه مزایای قابل توجهی برای کسبوکارهای کوچک دارد که در این گزارش به برخی از آنها میپردازیم.
یکی از مزایای مهم ایمیل مارکتینگ، مقرون بهصرفه بودن آن است. صاحبان شرکت برای بازاریابی امکان دارد هزینههای بالایی بپردازند، زیرا هزینههای پست، چاپ و فضای تبلیغاتی بهسرعت افزایش مییابد. حال، یکی از آشکارترین مزایای استفاده از ایمیل این است که صاحبان شرکت نیازی نیست نگران هزینههای سنتی باشند.
کیفیت محتوای بازاریابی ایمیلی برای ایجاد کمپین بازاریابی ایمیلی موفق اهمیت دارد، اما برای این کار به دانش فنی گسترده یا یک تیم بزرگ نیاز ندارید. بسیاری از انواع نرمافزارهای ایمیل مارکتینگ الگوهایی را ارائه میدهد که ایجاد کمپینهای بازاریابی را برای عموم آسان میکند. خواهید دید که استفاده از این نرم افزارها حتی برای مبتدیان ساده و قابل انجام است.
انتهای پیام/۳۰۰۴/
انتهای پیام/