دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
چالش‌های کسب‌وکار (۵)؛

مهارت‌های کلیدی برای توسعه کسب‌وکار کدامند؟

مهارت‌های کلیدی برای توسعه کسب‌وکار کدامند؟
صاحبان شرکت برای موفقیت در زمینه توسعه کسب‌وکار، باید از نظر تجاری آگاه، هدف‌محور، خلاق و تحلیل‌گر باشند.
کد خبر : 837262

به گزارش خبرنگار گروه خانه خلاق خبرگزاری آنا، توسعه کسب‌وکار به ایجاد ارزش بلندمدت برای یک سازمان از جمله مشتریان، بازار‌ها و روابط موجود و جدید کمک می‌کند؛ بنابراین صاحبان کسب‌وکار‌های بزرگ و کوچک باید برای محقق شدن آن مهارت‌های خاصی داشته باشند.

صاحبان شرکت برای موفقیت در زمینه توسعه کسب‌وکار، باید از نظر تجاری بسیار آگاه، هدف‌محور، خلاق، تحلیل‌گر باشند. افراد باید مانند همکاران بازاریابی خود خلاقانه فکر کنند و در عین حال سرسختی و پشتکار تیم فروش را نیز به نمایش بگذارند. توسعه کسب‌وکار به طور فزاینده‌ای مرکزی برای تیم‌های فروش و بازاریابی شرکت‌ها است. این امر به‌ویژه در بخش فناوری صدق می‌کند.

اگر به دنبال پیشرفت شغلی خود در توسعه تجارت هستید، در این گزارش مهارت‌ها و ویژگی‌های کلیدی وجود دارد که در این امر به افراد کمک ویژه‌ای می‌کند. تفکر خلاق، یافتن مسیر‌های جدید برای بازاریابی و توسعه تجاری بسیار الزامی است. اما این به‌تنهایی کافی نیست و برای توسعه کسب‌وکار، این خلاقیت باید بر بستر یک ذهن تحلیلگر بنا شود.

افراد باید از تحقیقات بازار و داده‌های فروش برای ارائه فرصت‌ها به ذینفعان استفاده کنند. اگر بخواهیم فرصت‌های جدید، واقع‌بینانه، قابل دستیابی و سودآوری ارائه و توسعه داده شوند، درک عمیق بازار گسترده‌تر ضروری است. توسعه کسب‌وکار امریست که در تیم محقق می‌شود و برای کسانی نیست که دوست دارند به‌تنهایی کار کنند.

صاحبان شرکت باید از تیم‌های مدیریت ارشد، بازاریابی، مالی و محصول یا خدمات، پشتیبانی و حمایت دریافت کنید. کارکنان شرکت در خارج از سازمان، نقش متقاعد کردن دیگران برای سرمایه گذاری یا شراکت در سازمان را دارند؛ بنابراین اغلب مهارت‌های ارائه و ارتباط مورد استفاده قرار می‌گیرد. کسب‌وکار جدید همیشه مستلزم شرایط جدید است و این مسئولیت مدیران و کارکنان شرکت خواهد بود و باید اطمینان حاصل کنید که شرایط توافق شده برای سازمان شما مطلوب است.

انتهای پیام/۳۰۰۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته