اضافه شدن قابلیت «اینترکانکشن» به پلتفرمهای داخلی تا پایان سال
وی با بیان اینکه پلتفرم های داخلی حتی باید با پلتفرمهای خارجی رقابت کنند، ادامه داد: در حوزههای دیگر و طی سالهای اخیر به غیر از حوزه پیام رسانهای شبکه های اجتماعی، ما سکو و پلتفرمهای بومی خود را داریم و مردم در این بخش سکوهای خارجی را نمیشناسند و این نشان میدهد که ظرفیتهای خوبی در این بخش در داخل کشور وجود دارد.
زارع پور با بیان اینکه پیام رسانهای داخلی اعم از روبیکا، بله، ایتا، سروش پلاس، روزانه پذیرای میلیونها نفر از مردم هستند، تاکید کرد: این پلتفرمها آماده پذیرایی از همه مردم هستند لذا ما تمام زیرساختهای لازم را برای این پیام رسانها فراهم کردهایم. یکی دیگر از اقداماتی که در دست انجام است، به اصطلاح آماده سازی «اینترکانکشن» است. در قالب این رویه پیامرسانهای داخلی می توانند بین خودشان پیام رد و بدل کنند. در قالب این رویه کاربر میتواند به پیام رسان مورد دلخواه خود اجازه دهد که از سایر پیام رسانها برایش پیام ارسال شود، بنابراین این مسئله در دست اقدام است و تا پایان سال انجام میشود.
وی با اشاره به انتقال کسب و کار های مردمی به پیام رسانهای داخلی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد از مردم و کسب و کارهایشان به پیام رسان های داخلی وارد شده اند و از این پیام رسان ها استفاده می کنند.
زارع پور در ادامه سخنانش با اشاره به افزایش درآمد شرکت ملی پست برای جابجایی حجم مرسولات مردم به عنوان یک شاخص قابل اتکا در زمینه رونق کسب و کارها در پیام رسان های داخلی ادامه داد: به واقع این شاخص نه تنها به حالت قبل برنگشته که افزایش پیدا کرده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ۷۰ درصد کسب و کارهای اینترنتی کالا محور هستند، بیان کرد: عمده محصولات فروخته شده از طریق شرکت ملی پست ارسال میشود و این شاخص نشان میدهد که کسب و کارهای مردم در پیامرسانهای داخلی رونق داشته است.
انتهای پیام/110/
انتهای پیام/