دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 دی 1401 - 10:16
به منظور ارج نهادن به فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان؛

جشنواره دانشجویی پژوهش و فناوری همزمان با روز جوان برگزار می‌شود

جشنواره دانشجویی پژوهش و فناوری همزمان با روز جوان برگزار می‌شود
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: به منظور ارج نهادن به فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان، جشنواره دانشجویی پژوهش و فناوری همزمان با روز جوان در اسفندماه سالجاری برگزار می‌شود.
کد خبر : 826780

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، عباس فنی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی در نشست با اساتید مشاور انجمن‌های علمی این دانشگاه با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ نفر از اساتید دانشگاه در بخش فرهنگی فعال هستند، خاطرنشان کرد: در معاونت فرهنگی و اجتماعی از ظرفیت اساتید در بخش‌های اساتید مشاور انجمن‌های علمی، اساتید مشاور فرهنگی دانشکده‌ها و هیئت نظارت بر نشریات و انجمن‌های علمی بهره مند می‌شویم.

وی انجمن علمی را برای دانشجویان همانند پژوهش برای اساتید عنوان کرد و افزود: از فعالیت های ارزشمند، فاخر و سودمند انجمن‌‎های علمی استقبال می کنیم و هیچگونه مشکل مالی برای این فعالیت‌ها وجود ندارد.

فنی اصل دانشجویان فعال در حوزه انجمن های علمی را دانشجویان ساعی در حوزه علمی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: بودجه انجمن‌های علمی دانشگاه بر حسب فعالیت انجمن‌های علمی هر دانشکده تخصیص می‌یابد.

جبرائیل رزمجو، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز انجمن‌های علمی را پیش قراولان فعالیت‌های علمی دانشگاه در حوزه دانشجویی عنوان کرد و گفت: انجمن‌های علمی و اساتید مشاور انجمن‌ها وظایف بسیار مهمی در حوزه علمی دانشجویی دارند.

وی با بیان اینکه بازدید از کارخانجات و واحدهای تولیدی استان با همکاری انجمن‌های علمی طی هفته پژوهش و فناوری انجام شد، افزود: به منظور ارج نهادن به فعالیت های پژوهشی دانشجویان با برنامه ریزی های انجام شده جشنواره دانشجویی پژوهش و فناوری همزمان با روز جوان اسفندماه سالجاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته