دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 دی 1401 - 16:52
از ماه آینده؛

حساب کاربری سازمان‌ها نسبت به سایر حساب‌ها در توئیتر متمایز می‌شود

حساب کاربری سازمان‌ها نسبت به سایر حساب‌ها در توئیتر متمایز می‌شود
توئیتر قصد دارد به زودی ثبت نام اولیه برای فعال‌سازی حساب کاربری سازمان‌ها را در این شبکه اجتماعی فعال کند.
کد خبر : 826029

به گزارش خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، به گفته مسئولان توئیتر سازمان‌هایی که قصد حضور و فعالیت در این شبکه اجتماعی را دارند به زودی می‌توانند اطلاعات خود را در توئیتر ثبت کنند. حساب کاربری سازمان در توئیتر پیش‌تر نیز وجود داشت و کاربران آن را با نام تیک آبی سازمان می‌شناختند ولی فعال‌سازی این ویژگی برای مدتی لغو شده بود.

سازمان‌هایی که قصد دریافت تیک آبی را برای حساب کاربری خود دارند باید اطلاعاتی از قبیل نام و نام کاربری حساب توئیتر و وب‌سایت سازمان را ارسال و در فهرست بررسی قرار گیرند. از زمانی که ایلان ماسک مدیریت توئیتر را بر عهده گرفته تغییرات بزرگی در این شبکه اجتماعی آغاز شده و بسیاری از قابلیت‌هایی که غیرفعال‌ شده بودند در دسترس کاربران قرار گرفتند.

پس از انتشار این خبر در رسانه‌ها یکی از مدیران ارشد توئیتر اظهار کرد: فعال‌سازی ویژگی حساب سازمانی در توئیتر موجب می‌شود که کاربران این شبکه اجتماعی حساب‌های رسمی سازمان‌ها را با مشاهده تیک آبی به راحتی شناسایی کنند و از این طریق مسیر کلاهبرداری و سوء استفاده از نام سازمان‌ها مسدود می‌شود. بعد از ورود ایلان ماسک به توئیتر دریافت مجوز تیک آبی در ازای پرداخت مبلغی مشخص در ماه برای کاربران این شبکه اجتماعی امکانپذیر شد ولی این سرویس تنها مدت کوتاعهی در دسترس بود زیرا تعداد بسیار زیاد درخواست‌ها این نگرانی را ایجاد کرده که کاربرانی با حساب کاربری دارای تیک آبی از اعتبار خود برای کلاهبرداری استفاده کنند.

توئیتر به کاربران وعده داده است که ثبت‌نام برای دریافت تیک آبی سازمانی از ماه آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/4144

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته