دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در فراخوان یک رویداد استارت‌آپی؛

۱۶ صندوق سرمایه‌گذاری آماده حمایت از ایده دانشجویان فناور هستند+ جزئیات

۱۶ صندوق سرمایه‌گذاری آماده حمایت از ایده دانشجویان فناور هستند+ جزئیات
در فراخوان رویداد استارت‌آپی پیوند ۱۶ صندوق سرمایه‌گذاری آماده حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها به ویژه از سوی دانشجویان فناور هستند.
کد خبر : 823301

به گزارش خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، فراخوان رویداد استارت‌آپی پیوند به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان جهاد دانشگاهی علم و صنعت و با حمایت ۱۶ صندوق سرمایه‌گذاری از طرح‌ها و ایده‌ها برگزار می‌شود.

بر این اساس؛ رویداد «پیوند» برای شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌ها در حوزه برق و مکانیک به منظور بهم‌رسانی شتابدهنده‌ها و استارت‌آپ‌ها برگزار می‌شود. محور‌های رویداد شامل، برق قدرت، صنایع تغذیه و مبدل‌های الکتریکی، الکترومکانیک، انرژی‌های نو و نیز تجهیزات مکانیکال است.

همچنین هم سرمایه گذاری جهاددانشگاهی علم و صنعت و صندوق‌های سرمایه گذاری با هدف دسترسی به شبکه‌های موثر تجاری، کاهش ریسک سرمایه گذاری برای هم بنیانگذاران، تامین مالی هوشمند، دسترسی به شبکه بازار و تجارب مدیریتی واحد‌های صنعتی است و در صورتی که شتابدهنده‌ها و مراکز رشد پس از ارزیابی و تایید ایده‌های نوآورانه، تصمیم به سرمایه‌گذاری روی آن طرح بگیرند، صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف ۸۰ درصد هزینه شتابدهی را تامین می‌کند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای شرکت در این نوبت از رویداد پیوند می‌توانند از طریق لینک https://forms.inif.ir/web/guest/sanaat ثبت‌نام کنند. مهلت ثبت درخواست تا ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ است.

انتهای پیام/۴۱۶۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته