دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1401 - 10:37
مدیر فروش یک کارخانه و شرکت خلاق:

حضور در نمایشگاه کار فرصتی برای صنایع در جذب نیروی متخصص دانشگاهی است

حضور در نمایشگاه کار فرصتی برای صنایع در جذب نیروی متخصص دانشگاهی است
جرجانی گفت: حضور در نمایشگاه کار فرصت مغتنمی برای صنایع در جذب نیروی متخصص دانشگاهی محسوب می‌شود.
کد خبر : 822516

سعید جرجانی، مدیر فروش یک شرکت خلاق و دانش بنیان در حاشیه نمایشگاه کار صدف که در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه این دست نمایشگاه‌ها بسیار مثمرثمر هستند، خاطرنشان کرد: به این دلیل که ارتباط بین صنعت و دانشگاه کاملا نزدیک و هم افزا می‌شود.

وی افزود: هدف از حضور در این نمایشگاه جذب نفرات متخصص در برق و مکانیک و به خصوص جامعه هدف اصلی ما متخصصان برق قدرت و برق صنعتی هستند و امیدواریم بتوانیم آنها را در مجموعه بانک‌های خازنی که برای تولید برق کشور و برق کارخانجات اعم از سیمان و پتروشیمی استفاده می‌شود، جذب کنیم.

 این فناور اظهار کرد: شرکت ما فعال در تولید بانک‌های خازنی است و بنا داریم ۸ تا ۱۰ نفر چه در دفتر مرکزی چه در خط تولید تولید داخل کارخانجات استخدام کنیم.

وی با بیان اینکه بار اولی است که در نمایشگاه مشاغل شرکت می‌کنیم، گفت: اهمیت این موضوع به این دلیل است که بحث تحقیق و توسعه خط تولیدی که اخیرا به مجموعه مان اضافه شده را داشتیم.

جرجانی ادامه داد: این خط تولید نیازمند متخصصانی است که برای آن مجموعه نیاز داریم. متاسفانه با توجه به پیگیری‌های متعدد و رزومه‌هایی که پیش از این ارسال شده بازخوردهای خوبی نگرفتیم. اینجا را انتخاب کردیم که بتوانیم نیروهای متخصص مورد نیاز را از بین رزومه‌های ارسالی دانشجویان و تازه دانش آموختگان جذب کنیم.

انتهای پیام/۴۱۶۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته