دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1401 - 13:53
اتمام حجت ایلان ماسک با کارمندان؛

سخت کار کنید یا دنبال شغل جدید بگردید! / آیا «توئیتر ۲.۰» در راه است

سخت کار کنید یا دنبال شغل جدید بگردید!   آیا «توئیتر ۲.۰» در راه است
با توجه به فرهنگ سخت‌کوشی که در توئیتر قرار است ایجاد شود، این امر منجر به اتمام حجت ایلان ماسک با کارمندان برای قبول این شرایط یا استعفا از کار خود شد.
کد خبر : 815243

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، ایلان ماسک ضمن ایمیلی که نیمه‌شب به کارمندان توئیتر ارسال شده است، به آن‌ها هشدار داده تا کمال تلاش خود را در راه فرهنگ «سخت‌کوشی» این شرکت به کار گیرند یا با دریافت حقوق دوره بیکاری، از شغل خود خارج شوند. با این حال نشریه واشنگتن پست به عنوان مرجع انتشار گزارشی از این ایمیل، به‌طور دقیق منظور ماسک از فرهنگ سخت‌کوشی شرکت را توضیح نداده است، اما اگر بخواهیم از روی شواهد حدس بزنیم که این فرهنگ به چه معنا است، احتمالاً به نتیجه همان ساعت‌های کاری زیاد برسیم.

علاوه بر این مورد، ماسک در این ایمیل از کارمندان درخواست دارد که یک فرم آنلاین را امضا کرده و ضمن این فرم به «کار جدی برای مدت‌طولانی» تعهد دهند. چنانچه کارمندان نخواهند این فرم را امضا کنند، با دریافت سه‌ماه حقوق بیکاری اخراج خواهند شد. گفتنی است که در بخش دیگری از این ایمیل نوشته شده است: «فقط عملکرد استثنائی قابل قبول خواهد بود».

مهندس سابق اوبر، Gergely Orosz، که پیش از این تغییرات داخلی توئیتر را گزارش داده بود، در توییت جدید خود در خصوص این ایمیل اعلام کرد، که احتمالاً ایمیل ماسک به «توئیتر ۲.۰» اشاره داشته که توسط مهندسان طراحی خواهد شد و در ادامه «افرادی که کد‌های عالی می‌نویسند» نقش مهم‌تری در داخل شرکت ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته