دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1395 - 08:45
مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با آنا:

طرح رتبه‌بندی خوابگاه‌های علوم پزشکی از خرداد آغاز می‌شود

دکتر جلال نژادجواد، مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز طرح رتبه‌بندی خوابگاه‌ها از خرداد و تیر امسال خبر داد.
کد خبر : 81383

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «بحث اعتبارسنجی خوابگاه‌های علوم پزشکی از سال قبل به طور جدی در دستور کار قرار گرفت. در سال گذشته بیش از 70 شاخص رتبه‌بندی آماده شد و بر اساس این شاخص‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات موردنظر شروع شد.»


نژادجواد خبر داد در هفت محور از قبیل شهرسازی، عمران، تجهیزات، نیروهای انسانی و ... اقدامات در نظر گرفته شده است و براساس این محورها در 74 شاخص کلی خوابگاه‌ها را رتبه‌بندی می‌شوند.


او افزود: «بحث‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، سرانه‌های فضای فیزیکی، نیروی انسانی، مشارکت دانشجویان و ... در محورها دیده شده است.»


مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: «هزینه اسکان خوابگاه‌ها نیز براساس رتبه‌بندی مشخص می‌شود. دانشجویی که در خوابگاه A ساکن می‌شود با دانشجوی خوابگاه C نباید هزینه مشابهی برای اسکان پرداخت کنند.»


نژادجواد افزود: «بر اساس این شاخص‌ها و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده طرح رتبه‌بندی خوابگاه‌های علوم پزشکی از خرداد و تیر امسال شروع می‌شود و امیدواریم در سال 95 بتوانیم به درصد رشد مناسبی در این زمینه برسیم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: جلال نژادجواد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته