دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یازرلو مطرح کرد؛

مردمی‌سازی نظام آموزشی با همراهی استارت‌آپ‌ها

مردمی‌سازی نظام آموزشی با همراهی استارت‌آپ‌ها
مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاری وزارت آموزش و پرورش با استارت‌آپ‌‌ها جلوه مردمی‌سازی نظام آموزشی کشور است.
کد خبر : 813250

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، صفرعلی یازرلو نشست خبری رویداد ملی ستاپ که ظهر امروز در ساختمان شبکه آموزش رسانه برگزار شد، اظهار کرد: در بحث عدالت آموزشی به عدالت دست نخواهیم یافت مگر اینکه نوآوری داشته باشیم و از فناوری‌های نوین استفاده کنیم.

وی افزود: برگزاری این رویداد یکی از جلوه‌های مردمی‌سازی آموزش و پرورش است. رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود تاکید کردند همه باید به آموزش و پرورش کمک کنند و این رویداد نمونه از این همکاری همگانی است.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: برای حل مسائل آموزش و پرورش باید همه دستگاه‌ها با همراهی استارتاپ مشکلات را رفع کنند. فناوری می‌تواند در زمینه‌هایی مثل جلوگیری از اتلاف زمان آموزشی و تولید محتوای فناورپایه به‌کارگیری شود. هم اکنون در زمینه تولید محتوای مفهومی برای دانش‌آموزان وزارت آموزش و پرورش آماده همکاری با استارت‌آپ‌ها است و رویداد ستاپ بستر بسیار مناسبی برای دریافت خدمات لازم در این زمینه است.

انتهای پیام/۴۱۴۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته