دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1401 - 22:38
به‌واسطه خدمات یک شرکت دانش‌بنیان داخلی؛

۸۰۰ شرکت نانویی نشان استاندارد اخذ کردند

۸۰۰ شرکت نانویی نشان استاندارد اخذ کردند
یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه سنجش و پایش استانداردها، با خدمات رسانی به ۸۰۰ شرکت نانویی برای دریافت نشان استاندارد نقشی اساسی در حمایت از تولید آن‌ها داشته است.
کد خبر : 808681

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، فخرالدین فاضلی کجورعضو هیات مدیره این شرکت دانش بنیان با اشاره به این‌که مشاوره به شرکت‌ها در راستای اخذ مجوز از وزارت بهداشت یکی از خدماتی است که توسط شرکت ارائه می‌شود، افزود: کنترل فنی جهت اخذ مجوز‌های مختلف از جمله استاندارد، مهم‌ترین خدمتی است که از سوی این شرکت به کاربران ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: این شرکت به ۸۰۰ شرکت در حوزه ارزیابی نانو خدمات ارائه کرده است و علاوه بر آن تلاش کرده است تا ۹ شرکت دیگر برای تولیدات دانش‌بنیان خود، نشان استاندارد دریافت کنند که نقشی اساسی در حمایت از تولید آن‌ها داشته است.

به گفته وی، کلیه الزاماتی که آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون باید برآورده سازند تا بتوانند اثبات کنند که یک سیستم مدیریت منسجم را بکار گرفته و برقرار نگاه می‌دارد، از نظر فنی صلاحیت دارند و قادر به فراهم کردن نتایج فنی معتبر به صورت بی طرفانه نیز است، توسط این شرکت انجام می‌شود.

فاضلی همچنین افزود: کسب اطمینان از کالیبره شدن مستمر تجهیزات آزمایشگاه، بهبود وضعیت تجهیزات آزمایشگاه و انطباق آن با خواسته‌های روش‌های آزمون، به روز آوری روش‌های آزمون و توصیه در بکارگیری روش‌های استاندارد و استاندارد کردن روش‌های اجرایی و مدیریتی آزمایشگاه نیز در این مجموعه انجام می‌شود.

این مدیر حوزه دانش‌بنیان همچنین گفت: این شرکت به صورت مستقیم تاکنون ۱۰ فرصت شغلی و بواسطه تسهیل در امور سایر شرکت‌ها نیز چندین فرصت شغلی دیگر ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته