دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پارک فناوری پردیس با شرکت ملی گاز ونزوئلا همکاری می‌کند

پارک فناوری پردیس با شرکت ملی گاز ونزوئلا همکاری می‌کند
رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس از ورود به فاز جدید همکاری‌ها و عملیاتی شدن قرارداد با شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا خبر داد.
کد خبر : 808610

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، میلاد صدر خانلو، رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس در حاشیه نشست تجاری فناورانه ایران و ونزوئلا گفت: طبق سیاست‌های کلان کشور، مقرر شده تا با کشور دوست و برادر ونزوئلا، همکاری‌های متعددی در حوزه فناوری صورت پذیرد و پارک فناوری پردیس به‌عنوان یکی از فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری کشور در این زمینه تلاش دارد تا نقش آفرینی لازم را داشته باشد. با توجه به اینکه یکی از حوزه‌های مهم همکاری مذکور در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی است، ازین رو نشستی امروز با حضور نمایندگان شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا و شرکت‌های دانش بنیان کشور به ویژه اعضای پارک فناوری پردیس برقرار شده است.

وی در ادامه به سفر اخیر نمایندگان پارک فناوری به ونزوئلا اشاره داشت و روند مذاکرات را خوب ارزیابی کرد.

صدر خانلو ادامه داد: تفاهم نامه خوبی بین پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا در حوزه نفت و گاز منعقد شده و طبق این تفاهم نامه پارک فناوری پردیس تلاش دارد تا در حوزه فناوری به شرکت‌های ونزوئلائی کمک می‌کند که به فناوری مناسب جهت به روز رسانی تجهیزاتشان دست یافته و از آخرین محصولات فناورانه ایرانی نیز استفاه نمایند.

وی بیان کرد: نمایندگان و مدیران شرکت ونزوئلائی که در نشست حضور داشتند با توجه به بازدیدهای میدانی و نشست‌های تخصصی که با مدیران شرکت‌های پارک انجام دادند، قراردادهای اجرایی را به امضا رسانده و همکاری‌ها را در سطح پیشرفته‌تری ادامه دهند.

انتهای پیام/110/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته