دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1395 - 22:31

در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود؛ نشست بررسی «چالش‌های معیشت روزنامه‌نگاران»

انجمن علمی دانشجویی روزنامه‌نگاری دانشگاه علامه طباطبایی، نشستی را با عنوان بررسی «چالش‌های معیشت روزنامه‌نگاران» برگزار می‌کند.
کد خبر : 80783

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، این نشست که سه‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۹۵، از ساعت ۱۴ تا ۱۷ برگزار می‌شود، با حضور استادان و پیشکسوتان روزنامه نگاری در دو پنل جداگانه به بررسی تجارب معیشتی و راهکارهای ارتقای معیشت روزنامه‌نگاران و خبرنگاران می‌پردازد.


پنل اول با موضوع تجارب معیشتی روزنامه‌نگاران است که در آن، محمد بلوری روزنامه‌نگار پیش‌کسوت و بنیان‌گذار حادثه‌نویسی مطبوعات ایران، و محمود مختاریان، مدرس روزنامه‌نگاری و مدیر تحریریه در نشریات مختلف، دیدگاه‌های خود را ارائه می‌کنند.


موضوع راهکارهای ارتقای معیشت روزنامه‌نگاران، محور پنل دوم است که در آن فریبرز بیات اولین سردبیر فصل‌نامه‌ رسانه و دانش‌آموخته‌ دکتری علوم اجتماعی، محمدتقی روغنی‌ها مدیرعامل مؤسسه‌ مطبوعاتی ایران و مدرس روزنامه‌نگاری، و کامبیز نوروزی، حقوقدان و عضو سابق هیئت‌منصفه‌ دادگاه مطبوعات، به ارائه دیدگاه‌های خود می‌پردازند.


این نشست در سالن شهید همت دانشکده‌ علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی، به نشانی: تهران، انتهای غربی بزرگراه همت، دهکده‌ المپیک، میدان دهکده، دانشگاه علامه طباطبایی (ره) برگزار می‌شود و حضور برای علاقه‌مندان بلامانع است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته