دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1401 - 13:16
معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم:

راه‌اندازی مراکز کارآفرینی و نوآوری در دستور کار است

راه‌اندازی مراکز کارآفرینی و نوآوری در دستور کار است
خیرالدین گفت: در راستای حمایت از واحدهای فناور و تقویت زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور راه‌اندازی مراکز کارآفرینی و نوآوری را در دستور کار قرار داریم.
کد خبر : 805696

علی خیرالدین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، خاطرنشان کرد: با تشکیل معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم، بحث حمایت از واحد‌های فناور و تکمیل، تسهیل و تقویت زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور مطرح شد.

وی افزود: در این راستا راه‌اندازی مراکز کارآفرینی و نوآوری در دستور کار قرار دارد و تسهیلات لازم برای اینکه دانشگاه‌ها بتوانند این مرکز را ایجاد کنند، در نظر گرفته می‌شود.

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم اظهار کرد: همچنین پردیس‌های علم و فناوری و مراکز رشد راه‌اندازی شده‌اند که به‌مرورزمان به پارک‌های علم و فناوری تبدیل می‌شوند. از ابتدای امسال نیز ۲۲ پردیس راه‌اندازی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز کارآفرینی و نوآوری به طور پیوسته رویدادهایی مخاطب محور را برای ترویج فرهنگ نوآوری و کارآفرینی با حضور اساتید مطرح برگزار خواهد کرد. هدف این واحد علاوه بر ایجاد انگیزه نوآوری و کارآفرینی در دانشجویان ورودی جدید، اشاعه فرهنگ نوآوری برای نیل دانشجویان و اساتید صاحب ایده برای تأسیس شرکت‌های دانش محور است.

انتهای پیام/۴۱۶۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته