دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1395 - 11:44
معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان خبر داد

مهلت ثبت‌نام نقل و انتقالات تا پایان اردیبهشت است

دکتر ابوالحسن ریاضی معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از ثبت‌نام بیش از 1000 نفر در سامانه نقل و انتقالات دانشجویی خبر داد.
کد خبر : 80385

ابوالحسن ریاضی معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «آخرین آمار از درخواست دانشجویان برای مهمانی تا 7 اردیبهشت بیش از 1000 نفر بوده است. دانشجویان می‌توانند تا پایان اردیبهشت نسبت به ثبت درخواست مهمانی در سامانه نقل و انتقالات اقدام کنند. بدیهی است از این تاریخ به بعد امکان ثبت‌نام وجود ندارد.»


او گفت: «به همه درخواست‌ها ترتیب اثر داده نمی‌شود باید دانشجو شرایط خاص و اضطراری داشه باشد، شرایطی که بتواند این درخواست را توجیه کند.»



ریاضی گفت: «یکی از مزایای کنکور این است که دانشجویان براساس نمره‌های قبولی دانشگاه را انتخاب کنند و معمولا درصد بالایی از داوطلبان نمی‌توانند در شهر مورد نظرشان مشغول به تحصیل شوند. با توجه به مشکلاتی که ممکن است در طول تحصیل برای دانشجویان پیش آید و در شرایط خاص قرار بگیرند براساس شرایط دانشگاه مبدا و دانشگاه مقصد درخواست دانشجو مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید شرایط اضطرار با درخواست او موافقت می‌شود.»


او افزود: «شرایط خاص می‌تواند مواردی از قبیل فوت نزدیکان، بیماری والدین، بیماری خود دانشجو و مواردی از این قبیل باشد. دانشجویی که تقاضای نقل و انتقال یا مهمانی را دارد باید مستنداتی داشته باشد و این مستندات از سوی دانشگاه مبدا و مقصد بررسی می‌شود و چنانچه تایید شد با تقاضای دانشجو موافقت می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته