دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان خبر داد

آیین نکوداشت 400 دانش‌آموخته غیرایرانی اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود

دکتر صمد حاج‌جباری، مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان از برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان غیرایرانی در دانشگاه بوعلی سینای همدان خبر داد.
کد خبر : 77653

مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان غیرایرانی برای اواخر اردیبهشت امسال تدارک دیده شده است. این برنامه در سایت دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد تا در دسترس تمام دانشجویان باشد.»


او گفت: «خانواده‌های این دانشجویان می‌توانند به صورت زنده یا با اختلافی اندک این برنامه را از طریق سایت دانشگاه‌ها دنبال کنند.»


حاج‌جباری افزود: «چون در این برنامه از 30 تا 40 دانشگاه کشور اسم برده می‌شود، می‌تواند تبلیغی برای دانشگاه‌ها نیز به حساب بیاید. همچنین این برنامه به میزبانی دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار می‌شود.»


مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان گفت: «در این جشن فارغ‌التحصیلی هم دانش‌آموختگان غیرایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور دارند. علاوه بر خود جشن، آشنایی با فضای گردشگری استان همدان و معرفی بوعلی‌سینا به این دانشجویان نیز به عنوان یکی از برنامه‌های جانبی این آیین در نظر گرفته شده است.»


او گفت: «دانش‌آموختگان از هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری حضور دارند. دانشگاه‌ها اسامی دانش‌آموختگان را به ما منعکس کرده‌اند و پیش‌بینی ما این است که امسال این برنامه با حضور 400 نفر برگزار شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته