دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 08:42
آیت‌الله موسوی بجنوردی در مراسم درختکاری واحد تهران شمال:

مدیران دانشگاه در توسعه و تکمیل فضاهای سبز تلاش کنند/ فرهنگ درختکاری در کشور غنی‌‌تر شود

رئیس دانشکده الهیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در مراسم نمادین درختکاری در این واحد ابراز امیدواری کرد که فرهنگ درختکاری روز به روز در کشور و دانشگاه‌ها مستحکمتر شود، چون امروز همه ما به آن محتاج هستیم.
کد خبر : 7545

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آیت الله موسوی بجنوردی عصر دیروز در مراسم نمادین درختکاری واحد تهران شمال با همکاری شهرداری منطقه 4 تهران بزرگ و اداره کل تشکل های اسلامی، سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک هفته درختکاری گفت: امیدوارم این برنامه‌ها مقدمه‌ای باشد برای درختکاری در سطح وسیع در کشور و فقط این طور نباشد که درخت‌ها را قطع کنیم چرا که این کار در شرع مقدس هم اکیداً نفی شده است.


عضو هیأت امنای پژوهشکده امام خمینی(ه) و چهره ماندگار کشوری در حقوق دربارهٔ اهمیت درختکاری اینگونه اظهار کرد که این موضوع رابطه مستقیم با سلامت انسان‌ها دارد و موجبات رشد سلامت در جامعه را فراهم می‌آورد. امیدواریم دانشگاه آزاد که بزرگ‌ترین دانشگاه در دنیا با بیش از 400 واحد محسوب می‌شود، بتواند با توجه به این اعمال فضای فرهیخته‌ای ایجاد کند و روز به روز بر عزت آن افزوده شود.


موسوی بجنوردی با قدردانی از اهتمام شهرداری در توسعه و تکمیل فضاهای سبز تهران، اظهار کرد: امروزه تهران نیازمند فضای سبز است. مدیران دانشگاه نیز در توسعه و تکمیل فضاهای سبز برای پویایی و نشاط بیشتر محافل علمی تلاش و همت کنند.



معاون دانشجویی دانشگاه آزاد نیز با رساندن پیام دکتر میرزاده به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور می‌توانند با کاشت درخت در سطح واحدهایی که فضای مناسبی دارند، با گرفتن عکس و ارسال آن به سایت خبرگزاری ایسکانیوز در قرعه کشی این مسابقه شرکت کنند و به آنان از طرف دکتر میرزاده جایزه‌ای تعلق خواهد گرفت.








موسوی بجنوردی با قدردانی از اهتمام شهرداری در توسعه و تکمیل فضاهای سبز تهران، اظهار کرد: امروزه تهران نیازمند فضای سبز است. مدیران دانشگاه نیز در توسعه و تکمیل فضاهای سبز برای پویایی و نشاط بیشتر محافل علمی تلاش و همت کنند.

در ادامه مراسم مهندس علیرضا جاوید شهردار منطقه ۴ تهران هم با تبریک هفته منابع طبیعی، با استقبال از تسریع در امر تجمیع واحد تهران شمال و اعتلای علمی و فرهنگی این بخش از مجموعه منطقه 4 شهرداری تهران، اظهار کرد: واحد تهران شمال به عنوان الگوی موفق در طرح تجمیع موجب مدیریت هزینه ها و صرفه جویی در منابع انرژی وقت شده است.


همچنین دکتر علی محمد صفانیا رئیس واحد تهران شمال در این مراسم با ذکر یاد و نام روسای پیشین واحد که برای ساخت سایت بزرگ واحد تهران شمال از هیچ کوششی دریغ نورزیدند، گفت: با پیگیری های صورت گرفته و اخذ مجوزهای لازم روند تکمیل پروژه های عمرانی سایت 22 هکتاری واحد تهران شمال با سرعت اجرا و این واحد به یکی از واحدهای شاخص دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل خواهد شد.


در پایان این مراسم شهردار منطقه 4 تهران، مشاوران و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای هیأت رئیسه واحد و جمع کثیری از دانشجویان بیش از 300 اصله نهال در سایت واحد تهران شمال غرس کردند.


مراسم درختکاری به همت اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و با حضور علی قدمیاری مدیرکل تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای تشکل‌های دانشجویی استان تهران برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته