دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1395 - 13:58

31 فروردین آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشجویی

آخرین مهلت ارسال آثار بخش عکس نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشجویی 31 فروردین 95 است.
کد خبر : 75408

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آخرین مهلت ارسال آثار در بخش عکس جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی تا پایان فروردین 1395 است و متقاضیان شرکت در بخش عکس باید آثار خود را تا پایان این تاریخ به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.
بخش عکس نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی در دو زیرمجموعه «مجموعه عکس» (بخش اصلی) و «تک عکس» برگزار می‌شود. براین‌اساس متقاضیان شرکت در بخش «مجموعه عکس» باید از مراحل تولید یک نمایش شامل پشت صحنه، تمرین‌ها، اجرا و ... عکاسی کرده و در قالب مجموعه‌ای شامل 8 تا 15 عکس در اختیار دبیرخانه قرار دهند. همچنین متقاضیان شرکت در بخش «تک عکس» نیز باید تا تاریخ مقرر عکس‌های خود را به صورت تک‌فریم تا حداکثر 5 عکس به دبیرخانه تحویل دهند.
عکس‌ها باید در ابعاد 30*20 و با کیفیت 300 dpi در قالب یک لوح فشرده، به همراه چاپ شده عکس‌ها در ابعاد 30*20 به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شوند. هرگونه دخل و تصرف Edit که به ماهیت عکس‌ها آسیب برساند تخلف محسوب می‌شود و مورد تایید دبیرخانه نیست و از بخش مسابقه حذف می‌شود.




انتهای پیام/

برچسب ها: عکس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته