دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1394 - 13:55
در چهل‌وهفتمین گردهمایی مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها:

ابوالحسن ریاضی: بهبود وضعیت ورزش دانشجویان با جدیت دنبال می‌شود

دکتر ابوالحسن ریاضی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان کشور خواستار توجه بیش از پیش و اهمیت دادن به ورزش به عنوان یک امر مهم در زندگی با توجه به سبک جدید زندگی شد.
کد خبر : 71966

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابوالحسن ریاضی در چهل‌وهفتمین گردهمایی مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که در دانشگاه قم برگزار شد گفت: «توسعه کمی آموزش عالی و افزایش تعداد دانشجویان، مسئولان را به این نتیجه رسانده که بدون مشارکت در سطوح مختلف انجام وظایف غیرممکن است.»
او به برخی از اقدامات صورت گرفته به‌ویژه در پروژه‌های تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: «با تلاش اداره کل امورفرهنگی و پیگیری سازمان امور دانشجویان در حد توان موفق شدیم بخشی از پروژه‌های تربیت بدنی را با تخصیص اعتبارت بهره‌برداری و زیرساخت‌ها را فراهم کنیم. داشتن ارزیابی از وضعیت عمومی سلامت دانشجویان و اقدامات موثر در بهبود وضعیت دانشجویان از مواردی است که با جدیت دنبال می‌شود.»
او درباره سرانه ورزشی دانشگاه‌ها افزود: «با جلساتی که شکل گرفت سرانه وزشی را از شکل مبهم بودجه‌ای خارج و آن را سروسامان دادیم که این یک اقدام مهم بود. تلاش کردیم بودجه‌های ورزشی در دانشگاه‌ها به تربیت‌بدنی‌ها در دانشگاه‌ها اختصاص داده شود.»
او خواستار توجه بیش از پیش و اهمیت دادن به ورزش به عنوان یک امر مهم در زندگی با توجه به سبک جدید زندگی شد و گفت: «در حوزه تربیت بدنی اگر موفق شویم ورزش را در زندگی دانشجویی ترویج دهیم بسیار موفق عمل کرده‌ایم. در سبک زندگی‌های جدید ورزش آن گونه که باید پیش‌بینی نشده است و ما درصدد هستیم که این اقدام در زندگی مردم به عنوان یک سبک گنجانده شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته