دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1393 - 16:04
مدیرکل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با آنا مطرح کرد

هدفمند شدن نظارت بر فعالیت استانی تشکل‌های دانشگاه آزاد

علی قدمیاری با اشاره به تغییر سطح سازمانی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای نظارت بهتر بر فعالیت استان‌ها سه معاونت «اجرایی»، «برنامه و آموزش» و «رسانه و روابط عمومی» از سطح مدیریت ارتقا پیدا کرد که انگیزه کارکنان و نظارت بر فعالیت استان‌ها را بیشتر خواهد کرد.
کد خبر : 7155

مدیرکل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از افزایش ۱۰ برابری بودجه نشریات تشکل‌های دانشجویی خبر داد و گفت: باید از تشکل‌ها حمایت قانونمند و عادلانه داشت.


وی در ادامه با بیان اینکه نشریات پل ارتباطی بین تشکل‌ها و دانشجویان برای تبادل دیدگاه‌ها و مسائل هستند، ادامه داد: متاسفانه یارانه‌های حمایتی در گذشته برای نشریات، جوابگوی نیازهای تشکل‌ها نبود و نیاز به قوانین و مقررات جدیدی برای فعالیت سالم در حوزه نشریات و تبلیغ است.


قدمیاری با یادآوری این نکته که تشکل‌های دانشجویی با بیان موثر در غالب نشریات می‌توانند تعامل و هم اندیشی را بین مسئولین و دانشجویان بیشتر کنند، خاطر نشان کرد: با وجود این تعامل انگیزه برای فعالیت سالم بیشتر خواهد شد.


مدیرکل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در تشریح مصوبات کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد، افزود: وجود اداره هماهنگی بسیج دانشجویی و استادان در تشکیلات اداره تشکل‌ها موجب سوء تفاهم‌هایی شده بود.


وی با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد رهنمود‌های رهبری را دنبال می‌کنند، خاطر نشان کرد: دکتر میرزاده نیز همواره بر حمایت و تقویت بسیج دانشجویی و استادان در چارچوب قوانین و مقررات تاکید دارند.


قدمیاری در پایان به تغییر سطح سازمانی تشکل‌ها اشاره کرد و گفت: برای نظارت بهتر بر فعالیت استان‌ها سه معاونت «اجرایی»، «برنامه و آموزش» و «رسانه و روابط عمومی» از سطح مدیریت ارتقا پیدا کرد که موجب بالا رفتن انگیزه کارکنان شده و نظارت بر فعالیت استان‌ها را بیشتر خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته