دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1394 - 14:33

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با آبفای شرق استان تهران تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کرد

در بازدید معاون منابع آب و فاضلاب شرق استان تهران از مرکز رشد واحدهای فناور واحد رودهن، تفاهم‌نامه همکاری میان این دو نهاد به امضا رسید.
کد خبر : 71023

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این بازدید که با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن انجام شد، قربان‌نژاد معاون منابع آبفای شرق استان تهران پس از آشنایی با واحدهای مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور واحد رودهن با ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار، اقدامات صورت گرفته در این مرکز و دستاوردهای علمی پژوهشگران جوان واحد رودهن را شگفت‌انگیز و شایسته قدردانی توصیف کرد.


وی از آمادگی سازمان آبفای تهران برای همکاری با پژوهشگران واحد رودهن در زمینه‌های بتن، لوله‌ها، حوضچه‌های آرامش فاضلاب و استفاده از دستگاه اسکن زیر سطح طراحی شده در این مرکز برای نشت‌یابی و کشف انشعابات غیرمجاز شهری خبر داد.


معاون پژوهش و فناوری واحد رودهن نیز با استقبال از اینگونه دیدار‌ها با ارائه توضیحات مختصری از فرآیندهای سپری شده برای اخذ مجوز و شروع فعالیت مرکز رشد به تبیین استراتژی این مرکز برای ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه پرداخت.


مالک میر‌هاشمی گفت: «برای حمایت از تلاش‌های پژوهشگران جوان این مرکز با صنایع و سازمان‌های بسیاری وارد مذاکره شده‌ایم که در آینده شاهد عقد قرارداد همکاری با مجموعه‌های مختلف تولیدی و خدماتی خواهیم بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته