دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1394 - 12:27

کلاهخود جنگ ستارگان به بازار گجت‌ها آمد + ویدئو

یک شرکت کانادایی کلاهخودی شبیه به آنچه آدم‌فضایی‌های جنگ ستارگان دارند ساخت که می‌تواند صدای انسان را به صدای آدم آهنی‌ها تبدیل کند.
کد خبر : 69279

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از engaget، تب جنگ ستارگان و آخرین فیلم ساخته شده از این مجموعه همچنان در جهان فروکش نکرده است و اشتهای علاقه‌مندان برای داشتن ابزارک‌هایی شبیه به آنچه در فیلم وجود دارد، روز به روز بیشتر می‌شود. شرکت AE اینوویشن کانادا به تازگی یک کلاهخود الکترونیکی ارائه کرده است که می‌تواند صدای شخص را به صدای ربات تبدیل کند.


این کلاهخود با استفاده از یک میکروفون داخلی که تنها به صدای دارنده خود پاسخ می‌دهد، کلمات او را به مجموعه‌ای از بوق و کلیک‌ها تبدیل می‌کند و همراه با رقص نور متناسب در بیرون کلاهخود پخش می‌کند.


شاید این پرسش مطرح شود که چه فایده‌ای در این است که کسی نفهمد شما چه می‌گویید؟ بهترین روش استفاده از این کلاهخود این است که یکی از دوستان شما هم نمونه مشابه آن را داشته باشد و در این صورت می‌توانید به‌عنوان واکی-تاکی از آن استفاده کنید.


در این شرایط وقتی شما صحبت می‌کنید، افراد عادی متوجه صحبت‌های شما نمی‌شوند اما در داخل کلاهخود، شما حرف یکدیگر را می‌فهمید و در واقع کلاهخود یک روش کاملا امن صحبت کردن بین شما برقرار می‌کند.


شرکت سازنده هنوز قیمت فروش عمومی این محصول را اعلام نکرده اما استقبال از ویدئوی آزمایشی آن بسیار خوب بوده و امیدوار است از این راه بتواند سود خوبی به‌دست بیاورد.


مترجم: محمدرضا احمدی‌نیا


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

برچسب ها: جنگ ستارگان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته