دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1394 - 09:34
معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای ابلاغ کرد

تشکیل ستاد اسکان نوروزی سال 95/ واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی شوند

دکتر مرتضی احسانی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه تشکیل ستاد اسکان نوروزی سال 1395 را ابلاغ کرد.
کد خبر : 67945

به گزارش خبرگزاری آنا، در این بخشنامه خطاب به روسای واحدهای مرکز استان (دبیران هیأت امنای استان‌ها)، واحدهای جامع مستقل، رؤسای احدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: پیشاپیش حلول سال نو و بهار پرطراوت را به خانواده بزرگ و معزز دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه ایزد سبحان برای کلیه همکاران مسئلت می‌دارد.


در راستای تاکیدات ریاست محترم دانشگاه مبنی‌ بر اهتمام ویژه به رفاه و تسهیل برخورداری اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه و خانواده‌های محترم آنان از امکانات اقامتی- رفاهی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلات نوروز، لازم است «ستاد اسکان نوروزی» تحت نظارت مستقیم رؤسا و معاونین اداری و مالی واحدها و مراکز آموزشی و با برنامه‌ریزی دقیق و به کارگیری حداکثر توان و ظرفیت ممکن برابر دستورالعمل‌های ذیل به نحو مطلوبی تشکیل گردد.


1- کلیه واحدها مکلفند با هماهنگی هیات امنای استانی و نظارت مستقیم دبیر کمیته بیمه و رفاه استان متبوع خود نسبت به تشکیل ستاد اسکان نوروزی از تاریخ 94/12/16 لغایت 95/1/15 به صورت شبانه‌روزی اقدام نموده و گزارش عملکرد خود را تا پایان فروردین‌ماه (طبق جدول پیوست) از طریق دبیرخانه هیات امنای استان مربوطه، به اداره کل منابع انسانی و سیاست‌های رفاهی دانشگاه اعلام نمایند.


2- هرگونه پذیرش و رزرو اماکن اقامتی واحدها صرفا براساس معرفی‌نامه از واحدهای مبدا و با اولویت تاریخ وصول آن مورد تاکید است. از رؤسا و معاونین اداری و مالی و دبیران کمیته بیمه و رفاه انتظار می‌رود از رزرو محل اقامت بدون معرفی‌نامه و خارج از ضوابط و مقررات پرهیز نمایند. بدیهی است در صورت وصول شکایات و صحت و سقم موضوع. پس از بررسی و ارزیابی، برابر مقررات و آیین‌نامه‌های مربوطه اقدام خواهد شد.


تبصره: به منظور برنامه‌ریزی واحدهای مقصد در پذیرش میهمانان گرامی، زمان دریافت تقاضای اسکان، از تاریخ ابلاغ بخشنامه و نهایتا تا تاریخ 94/12/26 تعیین می‌گردد.


3- به منظور نظارت، راهنمایی و رفع اشکالات احتمالی، ستاد مرکزی اسکان نوروزی در سازمان مرکزی (هتل فرهیختگان: 3-47914701-021) دایر می‌شود و همچنین به همین منظور در صورت صلاحدید دبیرخانه هیات امنای استان‌ها، ستادی به صورت شبانه‌روزی در تاریخ‌های اشاره شده تشکیل می‌گردد.


به منظور نظارت، راهنمایی و رفع اشکالات احتمالی، ستاد مرکزی اسکان نوروزی در سازمان مرکزی (هتل فرهیختگان: 3-47914701-021) دایر می‌شود و همچنین به همین منظور در صورت صلاحدید دبیرخانه هیات امنای استان‌ها، ستادی به صورت شبانه‌روزی در تاریخ‌های اشاره شده تشکیل می‌گردد

4- با توجه به کثرت متقاضیان و محدودیت ظرفیت اماکن رفاهی و اقامتی واحدها و جهت انتفاع عموم همکاران و خانواده‌های ارجمند ایشان، حداکثر مدت زمان استفاده از اماکن اقامتی واحدها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور برای همکاران 3 شب و 4 روز تعیین می‌گردد. تنها کارکنان و منسوبین آنها مجاز به استفاده از اماکن اقامتی دانشگاه خواهند بود.


5- واحدها و مراکز آموزشی موظفند در کلیه اماکن اقامتی و رفاهی اعم از مجتمع رفاهی، میهمانسرا، استادسرا، سوئیت، آپارتمان، خوابگاه و سایر فضاهای مشابه، ضمن تامین فضای مطلوب و مناسب کلیه نکات بهداشتی و ایمنی را فراهم نمایند.


6- مسئولین محترم واحدها به محض وصول بخشنامه نسبت به بازبینی و رفع عیوب احتمالی کلیه سیستم‌های تاسیساتی اماکن رفاهی واحد متبوع خود اعم از گرمایشی و سرمایشی اقدام نموده و نسبت به رفع نواقص و کمبودها: اعم از یخچال، تلویزیون، فرش، پتو و ملحفه و حتی‌الامکان (قند و چای و مواد شوینده) و سایر وسایل و ملزومات رفاهی آن حداکثر تا تاریخ 94/12/15 اقدام نمایند.


7- هزینه اقامت به ازای هرشب اقامت در میهمانسرا، سوئیت، آپارتمان برای هر خانوار 5 نفره مبلغ 200 هزار ریال و استادسرا، خوابگاه و سایر فضاهای آموزشی 100 هزار ریال تعیین شده است. اخذ هرگونه وجه مازاد بر مبلغ مقرر شده ممنوع می‌باشد.


تبصره (1): در اختیار قرار دادن امکانات رفاهی و اقامتی در ایام یاد شده به میهمانان گرامی به صورت رایگان، در صورت صلاحدید رؤسای واحدها و مراکز آموزشی، بلامانع می‌باشد.


تبصره (2): به ازای هر نفر مازاد بر 5 نفر مبلغ 20 هزار ریال تا سقف حداکثر 10 نفر بلامانع است.


تبصره (3): هزینه اقامت پس از تایید ثبت‌نام صرفا به حساب اعلام شده توسط واحد مقصد واریز شده و از دریافت وجه نقد جدا خودداری گردد.



8- واحدهای مستقر در شهر تهران و یا سایر واحدها و مراکزی که فاقد اماکن اقامتی و رفاهی هستند موظف به تجهیز محلی از ساختمان اداری یا کلاس‌های آموزشی با رعایت شرایط بهداشتی و ایمنی جهت اقامت موقت میهمانان نوروزی می‌باشند.


9- در راستای حفظ کرامت دانشگاه و شأن و منزلت همکاران گرامی و پرهیز از ایجاد هرگونه وهن و سوء‌تفاهم، رؤسای واحدهای دانشگاهی پرمخاطب موظفند تدابیری اتخاذ فرمایند تا با توجه به ظرفیت موجود حداکثر پذیرش ممکن انجام پذیرد و از سردرگمی این عزیزان در شهر واحد متبوع جلوگیری به عمل آید.


10- برای جبران زحمات و خدمات شبانه‌روزی اعضای فعال ستاد اسکان نوروزی، با توجه به ثبت ورود و خروج 3 روز مرخصی تشویقی و 50 ساعت اضافه کار (تا سقف حداکثر 5 نفر) برای اعضای فعال برابر شرایط ذیل تعیین می‌گردد.


تبصره: اعضای ستاد اسکان نوروزی برحسب درجه واحدها:


واحدهای جامع و بسیار بزرگ: 5 نفر- واحدهای بزرگ و متوسط: 4 نفر- واحدهای کوچک و مراکز آموزشی: 3 نفر


11- واحدها مکلفند به محض وصول بخشنامه مفاد آن و فهرست دبیران کمیته بیمه و رفاه (طبق لیست پیوست) به نحو شایسته به همکاران اطلاع‌رسانی نمایند.


واحدهای مستقر در شهر تهران و یا سایر واحدها و مراکزی که فاقد اماکن اقامتی و رفاهی هستند موظف به تجهیز محلی از ساختمان اداری یا کلاس‌های آموزشی با رعایت شرایط بهداشتی و ایمنی جهت اقامت موقت میهمانان نوروزی می‌باشند

12- دبیران کمیته بیمه و رفاه موظفند با نصب پلاکارد در ابتدای شهر متبوع و یا معابر اصلی با درج کروکی محل اسکان و همچنین در سایت واحد، موقعیت دقیق ستاد اسکان را برای میهمانان گرامی مشخص نمایند.


13- دبیران محترم هیات امنای استان‌ها موظفند به نحو مقتضی نسبت به ارزیابی ستاد اسکان نوروزی مستقر در سطح استان تحت پوشش، اقدام و نتیجه را به اداره کل منابع انسانی و سیاست‌های رفاهی دانشگاه جهت رتبه‌بندی ارسال نمایند.


14- متقاضیان می‌توانند هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق سایت اداره کل منابع انسانی و سیاست‌های رفاهی hr.iau.ir ارسال نمایند.


عملکرد کلیه واحدها و مراکز دانشگاهی در نحوه پذیرش و ارائه خدمات رفاهی به میهمانان نوروزی پس از ارزشیابی دقیق و رتبه‌بندی به حضور ریاست محترم دانشگاه خواهد رسید و ضمن درج اسامی واحدهای برتر از طریق روزنامه فرهیختگان از زحمات آنان قدردانی می‌گردد.


معرفی واحدهای برتر در هر استان از نظر نحوه ارائه خدمات مطلوب، نحوه برخورد و تعداد پذیرش میهمانان ستاد اسکان نوروزی در سال 94 عبارتند از: شیراز، مشهد، نجف‌آباد، کرمان، یاسوج، چالوس، همدان، یزد، بندرعباس، تبریز، لاهیجان، شاهرود و بوشهر.


مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه به عهده دبیران هیات امنای استانی، روسا و معاونین اداری و مالی واحدها و مراکز آموزشی خواهد بود.


این بخشنامه در تاریخ 94/11/27 به تایید ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته