دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1393 - 17:30

استقبال از دو شهید گمنام به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود + تصاویر

مراسم استقبال از دو شهید گمنام به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با حضور ده‌ها نفر از مسئولان شهرستان شاهرود، استادان، کارکنان، دانشجویان، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان برگزار شد.
کد خبر : 6698

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مراسم استقبال از دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با درود و سلام به روح پر فتوح شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و با آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری گفت: امروز افتخار این را داریم که میزبان دو شهید عزیز باشیم که با دلاورمردی‌ها و جان فشانی‌های خود برای دفاع از مرزوبوم و حریم مقدس اسلام، جان خود را هدیه دادند.



احمد دزیانیان استقبال از دو شهید گمنام را نقطه عطفی در تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دانست و گفت: حضور این دو گوهر گمنام فضای دانشگاه را معطرکرده و استادان و دانشجویان می‌توانند با یاد و خاطره این دو شهید گرانقدراز معنویت حضور این عزیزان بیش از پیش بهره‌مند شوند.


وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: انشاالله خداوند این توفیق را بدهد تا بتوانیم جزو رهروان واقعی این دو شهید و بانو فاطمه زهرا (س) باشیم.



دزیانیان از مسئولان شهرستان شاهرود، استادان، کارکنان، دانشجویان، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در این روز مقدس از پیکر این دو شهید عزیز استقبال کردند تشکر و قدردانی کرد و گفت: دانشگاه محیطی مقدس است که قطعا با حضور این دو شهید گرانقدر روح معنویت بیش از پیش در آن دمیده خواهد شد.


وی تدفین شهدای گمنام در محیطهای مختلف به خصوص مراکز علمی را عملی شایسته برای شناسایی بیشتر فداکاریهای رزمندگان اسلام ذکر کرد و گفت: اینکه در کنار یاد شهدا به انجام وظایف خود بپردازیم خود به نوعی تلنگری است تا بدانیم چه زحماتی برای حفظ این نظام مقدس شده است تا مبادا ایثارگری های عزیزانی که از خون خود گذشتند فراموشمان شود و یادمان باشد تا در انجام وظایف خود بهتر عمل کنیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب