دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1394 - 15:19
مدیر فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد

جشنواره هنر و ادبیات و پژوهش دینی برگزار می‌شود

بیست ویکمین جشنواره هنر و ادبیات و پژوهش دینی از تاریخ 26 بهمن 94 در همدان آغاز می‌شود.
کد خبر : 66386

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، عبدالرضا صادقی، مدیر فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره هنر و ادبیات و پژوهش دینی از 26 بهمن 94 در همدان آغاز به کار می‌کند. بر اساس بخشنامه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی که در مرداد سال جاری به کلیه واحدهای دانشگاهی ابلاغ شد، واحد های دانشگاهی استان همدان به عنوان میزبان جشنواره انتخاب شده‌اند.»


به گفته او زمان‌بندی ثبت‌نام و تحویل آثار به صورت ذیل تعیین شده است:













ثبت‌نام و دریافت آثار از تاریخ 15 آبان 94 لغایت 20 فروردین 95
ارسال و تحویل آثار از تاریخ 10 اردیبهشت 95 لغایت 20 اردیبهشت 95

صادقی گفت: «در بخشنامه ارسالی معاون محترم دانشجویی و فرهنگی تاکید شده است که واحدها باید مبادرت به تشکیل کلاس‌ها و کارگاه‌های ویژه هنری کنند تا اساتید، کارکنان و دانشجویان با مهارت اولیه، در جشنواره شرکت کنند.»


او افزود: «این جشنواره به عنوان وظیفه قطعی اداره کل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه، بیست دوره گذشته با افتخار به سرانجام رسیده و به عنوان یکی از امتیازات ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در بین دانشگاه‌های کشور مطرح است. مقرر شد هدایای جشنواره براساس آیین‌نامه مربوطه و به صورت کارت هدیه از محل بودجه فرهنگی واحد مربوطه پرداخت شود. خوشبختانه در طول دوره‌های گذشته، همکاری شایسته‌ای از سوی واحدها به عمل آمده که جای تقدیر و تشکر دارد و موجب انگیزه برای افراد شرکت‌کننده خواهد بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته