دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1401 - 15:00
قادری در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

نقش موثر خبرگزاری آنا در فناوری و نوآوری/ مناسب بودن فناوری‌های حاضر در نمایشگاه اینوتکس

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت:خبرگزاری آنا در طول فعالیت خود نقش پررنگی در حوزه فناوری و نوآوری داشته و خبرگزاری‌ها در شکل‌گیری اکوسیستم استارت‌آپی، می‌توانند خیلی کمک‌کننده و تسهیل‌کننده باشند.
کد خبر : 658563
سومین روز از نمایشگاه اینوتکس 2022
محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا اظهار کرد: در مورد نمایشگاه امسال، هم از حیث تعداد شرکت‌کننده، هم از حیث تنوع کارها و محصولاتی که ارائه شده بود به نظر پیشرفت چشمگیری داشت و شاهد رونق بهتری بودیم.


وی با بیان اینکه باز هم فکر می‌کنم جای کار دارد و باید توجه بیشتری به تکمیل‌کننده‌های زنجیره ارزش، برای شرکت‌کننده‌ها شود و جای ارتباط صنعت توسعه‌یافته و بالغ کشور در ارتباط با این مجموعه‌ها خیلی خالی است.


قادری گفت: ما در شرکت ملی پست از سال گذشته اقدام به تأسیس مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته کردیم و چون شرکت پست در صنعت پست و لجستیک به عنوان یک بازیگر اصلی در کشور فعال است، می‌توانیم تسهیل‌کننده ارتباطات کاری استارت‌آپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها با حوزه پست و لجستیک باشیم که طی هفت ماهی که از آغاز فعالیت مجموعه می‌گذرد، توانسته‌ایم 72 عضو بگیریم.


عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه یکی از دلایل حضور خود من در نمایشگاه هم به خاطر شرکت‌های خاضر ما در این نمایشگاه بود و صحبتی که با آنها داشتم، بازخورد خوبی از بازدیدکننده‌ها داشتند و امسال استقبال خوبی از نمایشگاه شد.


وی با اشاره به نقش رسانه در نمایشگاه گفت: خبرگزاری آنا در طول فعالیت خود نقش پررنگی در حوزه فناوری و نوآوری داشته و به نظرم خبرگزاری‌ها می‌توانند خیلی کمک‌کننده و تسهیل‌کننده باشند در شکل‌گیری اکوسیستم استارت‌آپی و فضای کسب و کار نوین در کشورمان که فکر می‌کنم خبرگزاری آنا به‌خوبی توانسته خودش را در کنار فضای نوآوری و فناوری قرار دهد و حضور دائمی و همیشگی دارد.


قادری درباره مشکلات نمایشگاه بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد شرکت‌کننده زیاد است در نمایشگاه و با توجه به ماهیت کارشان، یک مقدار غرفه‌ها کوچک‌تر و فشرده‌تر هستند و یک مقدار به لحاظ فیزیکی و سنتی صحبت کردن با اینها شاید سخت باشد. به نظر می‌رسد اطلاع‌رسانی و معرفی‌های جدیدتر، نوآورانه‌تر با استفاده از ابزارهای به‌روزتر خیلی کمک می‌کند که بیشتر از محتوای کاری مجموعه‌ها اطلاع پیدا کرد و بشود با آنها همکاری کرد.


عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه فلسفه‌ای پشت چینش غرفه‌ها و مجموعه‌ها بوده، ولی حداقل خود من را در بازدید به یک مسیری نرساند که متوجه شوم شتاب‌دهنده کجاست گفت: یعنی بابد یک فرایندی را آدم در نمایشگاه طی کند. یک بُعد حضور در نمایشگاه ارتباط گرفتن خود شرکت‌کننده‌ها در نمایشگاه است که این را هم احساس کردم شاید در این نمایشگاه خیلی قوی نبوده و جای کار دارد و در آینده بتواند بهتر، تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر اجرا شود.


انتهای پیام/۴۱۷۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب