کسب رضایت هموطنان در ارسال مرسولات پستی
امیرحسین کریمی مدیرکل بازرسی شرکت ملی پست در گفتوگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه جامعه خبرگزاری آنا، در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ درباره پاسخگویی به مشکلات هموطنان اظهار کرد: ما موضوع سیستم پاسخگویی را بهروزرسانی کردهایم و دسترسی مشتریان را در این حوزه افزایش دادهایم و سیستم پاسخگویی منطبق با ایزو ۱۰۰۰۲ را ایجاد کردهایم.
وی گفت: با توجه به تغییرات ایجاد شده در سامانهها، بحث کیفیت پاسخگویی و رضایتمندی مردم را در این حوزه توانستهایم بیشتر کنیم و طبق ارزیابیها زیر ۱۲ ساعت شکایات و پیگیریهای هموطنان را پاسخ میدهیم و مهمترین خصوصیت این سیستم، کم کردن زمان پاسخگویی به مشکلات مردم است.
کریمی بیان کرد: با توجه به کیفیت و قیمت خدماتی که شرکت ملی پست ارائه میدهد، رضایتمندی خوبی را توانستهایم از سوی هموطنان کسب کنیم.
مدیرکل بازرسی شرکت ملی پست افزود: در ۱ سال اخیر برای بهتر شدن حمل مرسوله پستی نزدیک به ۴ هزار ترولی و ۵ هزار باکس پلاستیکی خریداری کردیم تا علاوه بر ارتقا امنیت و کیفیت بستهها، از این ابزار برای ارسال بهتر مرسولات استفاده کنیم.
کریمی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اقدامات شورای فرهنگی پست گفت: شرکت ملی پست یک شرکت خدماتی فرهنگی است و تمبر یکی از مرسولات فرهنگی شرکت ما است و توانستهایم در زمینه چاپ و راهاندازی موزههای تمبر بسیار خوب عمل کنیم.
انتهای پیام/
انتهای پیام/