دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1401 - 12:39

رویدادهای روز دوم نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲/ بررسی بازار رقابتی دیجیتال در «ریورس پیچ»

در دومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، رویدادهای علمی مختلف در غرفه‌های این نمایشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر : 658149
افتتاح یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲




به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ از سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه شروع به کار کرده تا جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد. در روز دوم این نمایشگاه در بخش نکستیشن در بخش تغییر انسان علوم شناختی رویداد هایی چون آینده عصب فناوری ها، آینده ژنتیک، نوآوری‌های فناورانه در روابط انسانی، امتداد انسان در فناوری های غوطه وری، ارزش‌آفرینی طراحی و تجربه کاربری در صنایع نصب ۴ برگزار می شود.



در بخش بازسازی جهان فیزیکی نکستیشن نیز رویداد هایی چون صنعت ساختمان و فناوری های نوین، هوش مصنوعی و مواد پیشرفته، اقتصاد هوش مصنوعی، ساخت جدید در صنایع نسل ۴ و پهپادها و لجستیک آینده برگزار می‌شود.



در استیج نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ در بخش خروج، مقصد نهایی سرمایه‌گذار و کارآفرین رویدادهای چون نقش سرمایه گذاری خطرپذیر در اکوسیستم استارتاپی ایران، اینشورتک: تنظیم‌گری و فرصت‌های پیش‌رو، چالش های همکاری بین دانش بنیان ها و شرکت های صنعت نفت و انرژی، چگونه علوم شناختی و رفتاری آمادگی سازمان ها را برای نوآوری متحول می کند و عرضه اولیه سهام در بازار سرمایه برگزاری می‌شود. در بخش سرمایه های انسانی، معنادار تر از همیشه رویدادهایی چون نقش دانشگاه‌ها در تربیت کارآفرین و نیروی کار سازمان ها، امنیت در روابط درون سازمانی، مهاجرت، برندکارفرمایی: چطور شرکت ها برای کارکردن جذاب می شوند؟ برگزار می شود.



در بخش ریورس پیچ اینوتکس ۲۰۲۲ نیز ریورس پیچ نفت و پیچ درودگری برگزار می شود. در استیج حکمرانی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ در بخش چالش های رقابت در عصر دیجیتال رویدادهایی چون چالش های رقابت در بازارهای دیجیتال، حقوق رقابت، سیاست گذاری در حوزه واکسن کرونا، تولید داخلی واکسن کرونا، رویکرد سیاسی یا اقتصادی، تنظیم گری در ایران، سیر تنظیم گری در حوزه دیجیتال در اتحادیه اروپا، گسترش نوآوری در جامعه، اکوسیستم نوآوری، نظام نوآوری چیست و چرا مهم است؟، ارزیابی سیاست‌های توسعه سیستم نوآوری ایران برگزار می‌شود.



انتهای پیام/۴۰۲۱


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته